بازوبند شنا

بازوبند بادی سه تا شش سال بست وی

از {{model.count}}

Bestway 32033

تعداد
نوع
180,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

بازوبند بادی سه تا شش سال بست وی که اصل و اورجینال می باشد با توجه به نیاز افراد ساخته شده است و دارای کیفیت و کارایی بالا می باشد. به طوری که می توان از آن در طی سال های زیاد استفاده کرد و بهترین اوقات را تجربه نمود. این محصول بی نظیر دارای بدنه ای ضخیم و مقاوم می باشد که قدرت داشتن طول عمر بالا را دارد. همچنین وزن کمی نیز دارد تا به راحتی بر روی بازوهای کودکان قرار گیرد و برای آن ها ایجاد کارایی کند. در نتیجه محدودیتی برای استفاده از این محصول وجود ندارد و افراد به راحتی قادر به داشتن آن می باشند. 

فروش بازوبند بادی سه تا شش سال بست وی باکیفیتبا داشتن این بازوبند بادی شنا کودکان تعادل لازم جهت حضور در محیط های آبی را خواهند داشت و به داخل آب فرو نمی روند و می توانند شرایط خوبی را تجربه نمایند. علاوه بر این موارد برای آموزش شنا نیز مناسب است و می تواند تمامی استاندارد های لازم را داشته باشد. بازوبند بادی محصولی استاندارد و ایمن است که برای استفاده درطی سال های زیاد کاربرد دارد و برای رده سنی سه تا شش سال استفاده می گردد. برای به همراه داشتن این محصول در مسافرت و گردش مشکلی وجود ندارد و می توان به راحتی آن را در اختیار داشت و از وجود آن بهره برداری کرد. چرا که وزن کمی دارد و در حالت خالی بودن از باد به صورت تاشو در می آید و می تواند فضای کمی را اشغال کند. بدنه در اثر برخورد اشیاء تیز دچار سوراخ می گردد و باد داخل آن به بیرون نشت داده می شود. از این رو دیگر قابلیت داشتن تعادل را ندارد و توانایی حفظ کودکان بر روی سطح آب های آرام را نیز ندارد. به این ترتیب باید از بدنه در برابر عوامل مختلف محافظت کرد تا در موقع نیاز بدون مشکل آماده استفاده علاقه مندان باشد. انتخاب و خرید بازوبند بادی سه تا شش سال بست وی با قیمت مناسب از سایت سنتر اینتکس انجام می شود.

 نوع نجات غریق
 جنس بدنه وینیل
 تعداد محفظه باد 2
 سنین مورد استفاده 3 تا 6 سال
 تحمل وزن 18 کیلوگرم
 سایز بندی خیر
 شرکت سازنده بست وی
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 دارای طرح C لاتین و زرد رنگ
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
 اقلام همراه  -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...