بازوبند شنا

بازوبند بادی کودک مدل دایناسور

از {{model.count}}

Intex 56664

تعداد
نوع
220,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

بازوبند بادی کودک مدل دایناسور محصولی فانتزی برای رده سنی کودک می باشد که دارای طراحی زیبا و خاص بوده است  و می توان با خیالی آسوده نسبت به داشتن آن اقدام کرد و از وجود آن بهره مند شد. بازوبند بادی برای رده سنی کودک ساخته شده است که دارای قیمت مناسب نیز می باشد و می توان با پرداخت هزینه کم نسبت به داشتن آن اقدام کرد و از وجود آن بهره مند شد. این محصول ساخت شرکت اینتکس است که به عنوان یک محصول اصل و اورجینال ارائه می شود و افراد می توانند به راحتی از داشتن آن بهره برداری نمایند و بهترین اوقات را کسب کنند. ساختار محصول به این صورت است که دارای دریچه برای اتصال به پمپ باد می باشد که بر روی هر یک از بازوبند های بادی قرار دارد. به این صورت پمپ باد دستی به بدنه متصل می گردد و می تواند راه اندازی را انجام دهد.

خرید بازوبند بادی کودک مدل دایناسور ارزان راه اندازی به دلیل ابعاد کوچک محصول در کم ترین زمان و به سرعت اتفاق می افتد و می تواند شرایط دلخواهی برای کسانی باشد که از این محصول بهره مند می شوند. با داشتن بازوبند بادی می توان در محیط آب های آرام تعادل لازم را داشت و توانست در چنین محیطی به داخل آب فرو نرفت و بهترین اوقات برای کودکان رقم می خورد. علاوه بر این موارد رنگبندی و طراحی زیبا و خاص نیز دارد که در نتیجه کودکان به سمت خرید آن کشیده می شوند و می توانند از وجود آن بهره مند گردند. این محصول دارای وزن کم است و قابلیت حمل آسان دارد به همین خاطر برای به همراه داشتن در مسافرت و گردش گزینه ای دلخواه است و می توان به وسیله آن کودکان را در محیط آب دریا نیز قرار داد تا از شرایط لذت ببرند. به جهت انتخاب و خرید بازوبند بادی کودک مدل دایناسور با طول عمر بالا و کیفیت مطلوب تنها می توان به نمایندگی سنتر اینتکس مراجعه کرد و محصول را سفارش داد.

نوع نجات غریق ، تفریحی
 جنس بدنه وینیل
 طول 23 سانتی متر
 عرض 20 سانتی متر
 وزن 15 گرم
 سایز بندی خیر
 شرکت سازنده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 دارای دریچه اطمینان
 مناسب استفاده در تمام آب ها
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...