بازوبند شنا

بازوبند بادی کودک قرمز

از {{model.count}}

Intex 59640

تعداد
نوع
90,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

بازوبند بادی کودک قرمز به دلیل سادگی مورد توجه عده زیادی از افراد قرار گرفته است تا بدون هر گونه محدودیت بتوانند در محیط های آبی حضور داشته باشند و به تفریحات آبی بپردازند. بازوبند بادی محصولی برای قرار گیری آسان بر روی سطح آب است و برای کودکانی که توانایی حضور در سطح آب را ندارند مورد بهره برداری قرار می گیرد. به این ترتیب وسیله ای لازم و ضروری برای روزهای تابستان است که در تمامی شرایط حتی در آب دریا نیز مورد بهره برداری قرار می گیرد و سبب ایجاد ایمنی و تعادل در افراد می شود. این محصول دلخواه از رنگ قرمز برخوردار است که زیبایی چشمگیری دارد و توجه عده زیادی را به خود جلب کرده است. 

خرید بازوبند بادی کودک قرمز جدیدبادی بودن و توخالی بودن محصول سبب قرار گیری آن بر روی سطح آب می شود که با استفاده کودکان می تواند تعادل آن ها را نیز در چنین موقعیتی برقرار سازد و از فرو رفتن آن ها به داخل آب جلوگیری می کند. با این وجود است که بازوبند بادی کودک مد نظر برای آموزش شنا و یا داشتن تفریحات آبی مختلف کاربردی است و می تواند از فرورفتن به داخل آب جلوگیری نماید. با این وجود است که بهترین گزینه به حساب می آید تا با پرداخت هزینه کم بتوان موقعیت استاندارد را برای کودکان رقم زد. این محصول بی نظیر که ساخت شرکت اینتکس نیز می باشد دارای بدنه ای مقاوم و ضخیم است که طول عمر زیادی نیز دارد و می تواند سازگاری های لازم جهت استفاده در طی سال های زیاد را داشته باشد و بتوان بهترین موقعیت را کسب کرد. این بازوبند بادی به راحتی جا به جا و حمل می گردد و وزن کمی دارد و در حالت جمع آوری شده فضای کمی را اشغال می کند. در نتیجه در کنار سایر وسایل مسافرتی و تفریحی به همراه افراد به مکان های مختلف جا به جا می شود. به جهت انتخاب و خرید بازوبند بادی کودک قرمز با کیفیت بالا به فروشگاه سنتر اینتکس مراجعه نمایید.

 نوع نجات غریق
 جنس بدنه وینیل
 تعداد محفظه باد 2
 سنین مورد استفاده 3 تا 6 سال
 وزن 100 گرم
 سایز بندی خیر
 شرکت سازنده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 دارای رنگ نارنجی
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
 اقلام همراه  -


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...