بازوبند شنا

بازوبند بادی کودک سه تا شش سال اصل اینتکس

از {{model.count}}

intex 58642

تعداد
نوع
140,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

بازوبند بادی کودک سه تا شش سال اصل اینتکس یک محصول ساده با کاربرد زیاد می باشد که از کیفیت بالا برخوردار است تا بتوان از آن در طی سال های زیاد بهره برداری کرد و توانست ساعات خوشی را سپری نمود. این محصول بی نظیر که ساخت شرکت اینتکس است می تواند بهترین موقعیت برای حضور کودکان در محیط های آبی باشد و از ضخامت بالا برخوردار است تا با برخورد و ضربه مشکلی برای افراد ایجاد نشود و محصول دچار آسیب نگردد. در این صورت کسانی که به دنبال انتخاب و خرید این محصول هستند قادر به داشتن اطمینان کامل در زمینه داشتن طول عمر بالا و سازگاری زیاد می باشند و می توانند از آن استفاده های لازم را به عمل آورند. 

خرید بازوبند بادی کودک سه تا شش سال اصل اینتکس ارزانبه این ترتیب یکی از کاربردی ترین و منحصر به فرد ترین محصولاتی است که امروزه افراد به سمت داشتن آن کشیده می شوند تا فرزندان خود را نیز در کنار خود داخل محیط آبی داشته باشند و آن ها را نیز شاداب از تفریحات آبی کنند. این محصول دارای دریچه باد برای راه اندازی می باشد که بر روی هریک از بازوبند ها قرار گرفته است. به جهت راه اندازی آسان محصول تنها به پمپ باد دستی نیاز است تا به سرعت بتوان محصول را برای استفاده مهیا کرد و توانست ساعات طولانی از آن استفاده کرد. چرا که با بسته شدن دریچه باد دیگر باد به بیرون نشت نمی دهد و می تواند در داخل بدنه محفوظ بماند و در نهایت آماده استفاده باشد. بازوبند بادی را می توان محصولی مسافرتی دانست که با وجود ابعاد کوچک و قابلیت حمل آسان به دلیل وزن کم به راحتی جا به جا می شود و به همراه افراد در زمان مراجعه به استخر و یا سایر آب ها قرار می گیرد و می تواند تعادل آن ها بر روی سطح آب را مهیا کند. چنانچه به دنبال انتخاب و خرید بازوبند بادی کودک سه تا شش سال اصل اینتکس می باشید به نمایندگی سنتر اینتکس مراجعه کنید.

نوع نجات غریق
 جنس بدنه وینیل
 تعداد محفظه باد 2
 سنین مورد استفاده 3 تا 6 سال
 وزن 100 گرم
 سایز بندی خیر
 شرکت سازنده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 دارای طرحی ساده و زیبا
 رنگ : نارنجی
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
 اقلام همراه  -


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...