ترامپولین

ترامپولین 1.5 متری با حفاظ توری

از {{model.count}}

Trampoline 022

تعداد
نوع
12,000,000
10,200,000 تومان
تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

ترامپولین 1.5 متری با حفاظ توری یکی دیگر از محصولات مناسب برای استفاده شخصی کودکان و بزرگسالان است که با ابعاد استاندارد و طراحی حرفه ای توانسته به خوبی رضایت خاطر خریداران را کسب کند و به فروش بالایی برسد. این ترامپولین جذاب کاملا حرفه ای بوده و با وجود تحمل وزن بالا، برای استفاده تمامی گروه های سنی از کودکان سه سال به بالا تا بزرگسالان علاقه مند به ورزش مناسب می باشد. این محصول را می توانید به راحتی در فضاهای گوناگون قرار داده و از بازی های پر از هیجان لذت ببرید. با توجه به ابعاد کوچک این ترامپولین، امکان استفاده از آن در فضاهایی مانند منزل و آپارتمان فراهم بوده و نیاز به فضای زیادی ندارد.

ترامپولین حفاظ دار 1.5 متری

این محصول به صورت گرد طراحی شده است و دارای پایه هایی مقاوم می باشد که در آن ها از کفشک های لاستیکی به منظور دفع ضربه های ناشی از پرش استفاده شده است. بدنه این محصول و پایه ها از آلیاژ آهن بسیار مقاوم است که دارای آبکاری بوده و در برابر خوردگی و زنگ زدگی مقاومت زیادی دارد. دور تا دور این ترامپولین نیز دارای یک توری محافظ است که مانع از پرتاب شدن کودکان در زمان جامپینگ به بیرون از ترامپولین شده و ایمنی او را تأمین می کند. این نوع از توری استحکام زیادی داشته و به سادگی دچار پارگی نمی شود. بر روی این توری یک زیپ قرار دارد که توسط آن می توانید به داخل ترامپولین رفته و زیپ را ببندید.

ترامپولین 1.5 متری با حفاظ توری محصولی بی نظیر و جذاب است که برای استفاده در فضاهای محدود طراحی شده و محیطی مناسب برای بازی را در اختیار شما قرار می دهد. برای خرید این محصول با ارزان ترین قیمت به سایت سنتر اینتکس مراجعه کنید.


نوعخانگی
 طول و عرض 150 سانتی متر
 تحمل وزن 110 کیلوگرم
 جنس قسمت جامپینگ پلی پرو پیلن
 جنس پایه ها استیل
 توری محافظ 
سایر ویژگی ها مناسب سنین 3 سال به بالا
 قابلیت استفاده در شهر بازی ها
اقلام همراهدفترچه راهنما


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...