ترامپولین

ترامپولین کشی قطر 1.5 متری

از {{model.count}}

Trampoline 042

تعداد
نوع
7,300,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

ترامپولین کشی قطر 1.5 متری از سری ترامپولین هایی با ابعاد کوچک است که برای استفاده علاقه مندان به ترامپولین و ورزش طراحی شده و امکان قرار گیری در محیط های محدود را دارد. این محصول خاص و ویژه قطری برابر با 1.5 متر دارد که به راحتی در منزل و آپارتمان جای می گیرد و محیطی مناسب برای بازی کودکان و ورزش بزرگسالان را ایجاد می کند. این ترامپولین برای استفاده کودکان بالاتر از 3 سال تا بزرگسالان مناسب است.

ترامپولین کشی 1.5 متری

صفحه پرش این محصول از بهترین نوع پلی پروپیلن بوده که در برابر ساییدگی و پوسیدگی استحکام بالایی دارد. هم چنین انعطاف مناسب و استانداردی داشته و امکان پرش را فراهم می کند. این صفحه پرش توسط کش هایی مقاوم و خاص به بدنه ترامپولین متصل شده است. پایه ها و اسکلت این ترامپولین از آلیاژ آهن می باشد و بر روی آن آبکاری مقاومی قرار دارد. به این ترتیب این محصول قادر است وزن زیادی را تحمل کند بدون اینکه پایه ها دچار شکستگی شود. با وجود آبکاری نیز پایه ها دچار خوردگی و زنگ زدگی نمی شود و می توان از این ترامپولین در فضاهای باز نیز استفاده کرد. این محصول طول عمر بالایی دارد که تا سال ها با همان کیفیت اولیه قابل استفاده بوده و نیاز شما را از خرید مجدد برطرف می کند. وجود کفشک های لاستیکی در سر پایه ها نیز موجب می شود تا ضربه های ناشی از پرش خنثی شود و بتوانید محصول را در داخل آپارتمان نیز استفاده کنید.

ترامپولین کشی قطر 1.5 متری یکی از جذاب ترین محصولات ارائه شده در سایت سنتر اینتکس است که با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت توسط این سایت به فروش می رسد. 

نوعخانگی
 طول و عرض 150 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 جنس قسمت جامپینگ پلی پروپیلن
 جنس پایه ها آلیاژ آهن ضد زنگ گالوانیزه
 سنین مورد استفاده کودکان و بزرگسالان
 توری محافظ -
سایر ویژگی ها قابلیت استفاده برای سنین 3 سال به بالا
 قابلیت استفاده در مهد کودک
وزن کل 10 کیلوگرم
تحمل وزن تا 140 کیلوگرم
اقلام همراهدفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...