ترامپولین

ترامپولین کشی قطر 1 متر

از {{model.count}}

Trampoline 040

تعداد
نوع
4,000,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

ترامپولین کشی قطر 1 متر یکی از محصولات ایده آل برای استفاده است که افراد علاقه مند به ورزش با ترامپولین می توانند با صرف هزینه اندک، آن را تهیه کرده و به صورت شخصی در منزل مورد استفاده قرار دهند. این ترامپولین کشی با برخورداری از قطر 1 متری، نیاز به فضای زیادی برای استفاده ندارد و شما در محیط های کوچک نیز به راحتی می توانید آن را قرار دهید. محصول فوق برای استفاده در منازل و آپارتمان ها نیز مناسب است و ابعادی استاندارد و کیفیت بی نظیر دارد.

ترامپولین کشی قطر 1 متر

این محصول با قیمتی ارزان عرضه شده است تا همه افراد علاقه مند به ترامپولین بتوانند به راحتی آن را تهیه کنند. پایه های این محصول از آلیاژ آهن بوده که مقاومت بالایی دارد و قادر است وزن زیادی را تحمل کند. این پایه ها دارای آبکاری نیز می باشد که مانع از زنگ زدگی و خوردگی شده و امکان استفاده در خارج از منزل را نیز می دهد. پایه های این محصول دارای کفشک های لاستیکی می باشد و ضربه های ناشی از پرش را خنثی می کند و به راحتی می توان آن را در آپارتمان ها نیز قرار داد. صفحه پرش این ترامپولین از جنس پلی پروپیلن می باشد که در برابر ساییدگی و آسیب مقاوم بوده و طول عمر زیادی دارد. این صفحه پرش توسط کش های مخصوصی به بدنه ترامپولین متصل شده است که با کنترل انعطاف محصول، می توان ترامپولین را برای تمامی گروه های سنی و وزن های مختلف آماده کرد.

برای خرید ترامپولین کشی قطر 1 متر با ارزان ترین قیمت به سایت سنتر اینتکس مراجعه کرده و این محصول را سفارش دهید. برای خرید حضوری نیز می توانید با شماره های موجود در سایت سنتر اینتکس تماس بگیرید.

نوعخانگی
 طول و عرض 100 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 جنس قسمت جامپینگ پلی پروپیلن
 جنس پایه ها آلیاژ آهن ضد زنگ گالوانیزه
 سنین مورد استفاده کودکان و نوجوانان
 توری محافظ -
سایر ویژگی ها قابلیت استفاده برای سنین 3 سال به بالا
 قابلیت استفاده در مهد کودک
وزن کل 10 کیلوگرم
اقلام همراهدفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...