ترامپولین

ترامپولین پرشی استخر

از {{model.count}}

Trampoline 047

تعداد
نوع
8,160,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

ترامپولین پرشی استخر یکی از محصولات جذاب و بی نظیر موجود در سایت سنتر اینتکس است که با طراحی خاص و قابلیت بالا، توانسته رضایت خاطر خریداران را کسب نماید. این ترامپولین به صورت شش ضلعی طراحی شده است و ابعادی کوچک دارد. پایه های این ترامپولین به راحتی در کنار استخر قرار گرفته و بر روی زمین محکم می شود. این محصول برای قرار گیری درکنار استخر طراحی شده است و از آن برای پرش در استخر استفاده می شود.

ترامپولین پرشی استخر

این ترامپولین جذاب و بی نظیر دارای پایه هایی از جنس آلیاژ آهن بسیار مقاوم است که استحکام بالایی داشته و در برابر شکستگی و آسیب مقاومت خوبی دارد. این پایه ها دارای آبکاری بوده و به راحتی دچار زنگ زدگی نمی شود. صفحه پرش این ترامپولین نیز از جنس پلی پروپیلن می باشد که مناسب ترین گزینه برای استفاده است. این صفحه پرش در برابر ساییدگی و آسیب استحکام بالایی از خود نشان داده و به راحتی دچار پوسیدگی و پارگی نمی شود. محصول فوق با دارا بودن کیفیت بی نظیر، طول عمر بالایی داشته و تا سال ها قابل استفاده است و نیاز شما را از خرید مجدد برطرف می کند. این محصول به دلیل دارا بودن طراحی خاص، برای افراد علاقه مند به شیرجه و پرش، فضایی مناسب و پر از هیجان را ایجاد خواهد کرد که می توانند به راحتی و با صرف هزینه ای اندک، از شادی و هیجان ایجاد شده توسط این محصول لذت ببرند.

ترامپولین پرشی استخر محصولی جذاب و بی نظیر است که با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت در نمایندگی سنتر اینتکس به فروش می رسد. برای تهیه این محصول با وارد شدن به سایت سنتر اینتکس سفارش خود را ثبت کرده و این محصول را درب منزل دریافت کنید.

نوعخانگی
 طول و عرض 120 سانتی متر
 ارتفاع 30 سانتی متر
 جنس قسمت جامپینگ پلی پروپیلن
 جنس پایه ها آلیاژ آهن ضد زنگ گالوانیزه
 سنین مورد استفاده کودکان و بزرگسالان
 توری محافظ -
سایر ویژگی هاتحمل وزن تا 120 کیلوگرم
وزن کل 10 کیلوگرم
اقلام همراهدفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...