ترامپولین

ترامپولین فضای باز 3 متری

از {{model.count}}

Trampoline 048

تعداد
نوع
22,700,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

ترامپولین فضای باز 3 متری یکی از جذاب ترین انواع ترامپولین است که برای استفاده در محیط های باز مانند شهربازی، مهدکودک و ... ساخته شده است. حتی افراد علاقه مند به استفاده از ترامپولین نیز می توانند با تهیه این محصول، در فضای باغ و ویلای خود امکان استفاده از این محصول را داشته باشند. این ترامپولین به دلیل برخورداری از ابعادی بزرگ، فضایی بی نظیر را برای بازی های پر از هیجان کودکان و بزرگسالان فراهم کرده و کودکان بالاتر از سه سال به راحتی می توانند از آن استفاده کنند. 

ترامپولین فضای باز 3 متری

این محصول دارای ابعادی بزرگ است و دور تا دور آن نیز یک توری محافظ قرار دارد. وجود این توری موجب شده است تا ایمنی محصول بالاتر رفته و برای افراد مبتدی و هم چنین کودکان مناسب باشد و از پرت شدن افراد به بیرون از ترامپولین در صورت پرش نامناسب جلوگیری شود. این توری کیفیت بسیار بالایی داشته و می توان به راحتی آن را مورد استفاده قرار دارد. این توری توسط یک زیپ باز و بسته می شود و در برابر نور خورشید و آسیب نیز مقاومت خوبی دارد. صفحه پرش این ترامپولین نیز در برابر ساییدگی و آسیب استحکام بالایی داشته و می توان آن را به راحتی به صورت طولانی مدت مورد استفاده قرار داد. پایه های این ترامپولین به صورت یو شکل می باشد و مقاومت بسیار بالایی دارد. این پایه ها از جنس آلیاژ آهن بوده و با برخورداری از آبکاری مقاوم، استحکام مناسبی در برابر آسیب دارد.

برای خرید ترامپولین فضای باز 3 متری با ارزان ترین قیمت به سایت سنتر اینتکس مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت کنید تا محصول را درب منزل دریافت نمایید.

نوعخانگی
 طول و عرض 120 سانتی متر
 ارتفاع پایه 80 سانتی متر
 جنس قسمت جامپینگ پلی پروپیلن
 جنس پایه ها آلیاژ آهن ضد زنگ گالوانیزه
 سنین مورد استفاده کودکان و بزرگسالان
 توری محافظ دارد
سایر ویژگی ها قابلیت استفاده برای سنین 3 سال به بالا
 قابلیت استفاده در مهد کودک
وزن کل 45 کیلوگرم
تحمل وزن 150 کیلوگرم
اقلام همراهدفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...