ترامپولین

ترامپولین فضای باز آبی یا نارنجی قطر 2.5 متر

از {{model.count}}

Trampoline 046

تعداد
نوع
19,200,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

ترامپولین فضای باز آبی یا نارنجی قطر 2.5 متر یکی از محصولات بی نظیر و جذاب ارائه شده در سایت سنتر اینتکس است که برای استفاده در فضاهای باز مانند محیط مهد کودک، پارک های بازی، باغ و ویلای شخصی و ... به کار می رود. شما توسط این ترامپولین می توانید پرشی بی نظیر را تجربه کرده و از هیجان ایجاد شده لذت ببرید. این محصول ابعادی بزرگ دارد و برای استفاده در باغ و ویلا بسیار مناسب است. شما به راحتی می توانید این محصول را در حیاط ویلا قرار دهید و از آن استفاده نمایید. هم چنین این ترامپولین برای استفاده کودکان بالاتر از سه سال نیز مناسب می باشد و فضای مناسبی را برای آن ها فراهم خواهد کرد. 

ترامپولین 2.5 متری

دور تا دور این ترامپولین یک توری محافظ قرار دارد که مانع از پرت شدن افراد مبتدی و کودکان به بیرون از ترامپولین در اثر پرش نادرست می شود. این توری محافظ از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و با قرار گیری در برابر نور خورشید و در محیط های باز، دچار آسیب نشده و به خوبی نیز هوا را از خود عبور می دهد تا فرد در زمان استفاده از ترامپولین اذیت نشود. این توری توسط یک زیپ باز و بسته می شود. پایه های این ترامپولین نیز به صورت یو شکل طراحی شده است و دارای کیفیت بی نظیر می باشد. این پایه ها از جنس آلیاژ آهن بوده و دارای آبکاری مقاومی است. به این ترتیب می توان به راحتی آن را در فضاهای باز مورد استفاده قرار داد. 

برای خرید ترامپولین فضای باز آبی یا نارنجی قطر 2.5 متر با ارزان ترین قیمت و بالاترین درجه کیفی به سایت سنتر اینتکس مراجعه کرده و این محصول را به سادگی درب منزل دریافت نمایید.

نوعاستفاده در فضای باز
 طول و عرض 250 سانتی متر
 ارتفاع 170 سانتی متر
 جنس قسمت جامپینگ پلی پروپیلن
 جنس پایه ها آلیاژ آهن ضد زنگ گالوانیزه
 سنین مورد استفاده کودکان و بزرگسالان
 توری محافظ دارد
سایر ویژگی ها قابلیت استفاده برای سنین 3 سال به بالا
 قابلیت استفاده در مهد کودک
وزن کل 45 کیلوگرم
تحمل وزن تا 120 کیلوگرم
قابلیت نصب سقف محافظ
اقلام همراهدفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...