ترامپولین

ترامپولین کشی قطر 1.2 متر

از {{model.count}}

Trampoline 041

تعداد
نوع
5,900,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

ترامپولین کشی قطر 1.2 متر یکی دیگر از ترامپولین های کشی با قیمت ارزان ارائه شده در سایت سنتر اینتکس است که به راحتی در دسترس شما قرار دارد. افراد علاقه مند به ورزش و جامپینگ و خانواده های دارای فرزند به راحتی می توانند با تهیه این محصول محیطی مناسب و جذاب را ایجاد کنند. این ترامپولین برای استفاده در فضاهای مختلف مناسب بوده و برای قرار گیری در آپارتمان و محیط منزل نیز ایده آل است. کودکان از بازی با این ترامپولین لذت برده و شما می توانید این محصول را به راحتی در اختیار کودکان بالاتر از 3 سال قرار دهید.

ترامپولین کشی قطر 1.2 متر

این محصول که به صورت گرد تولید شده است دارای قطری برابر با 120 سانتی متر می باشد. به این ترتیب برای استفاده از آن نیازی به فضای زیادی نداشته و به راحتی می توانید آن را در محیط های محدود مورد استفاده قرار دهید. پایه های این محصول دارای کفشک های لاستیکی است که ضربه های ناشی از پرش را خنثی کرده و به شما امکان قرار دادن این ترامپولین را در آپارتمان نیز می دهد. این پایه ها از جنس آلیاژ آهن هستند و دارای آبکاری مقاومی می باشند. به این ترتیب در برابر شکستگی مقاومت خوبی داشته و هم چنین در برابر زنگ زدگی و خوردگی نیز استحکام بالایی دارند. کش های متصل به صفحه پرش و پایه ترامپولین نیز مقاومت بالایی دارند و با داشتن انعطاف استاندارد، امکان پرش بی نظیر را فراهم می کنند. این محصول قادر است وزن زیادی را تحمل کند و با داشتن طول عمر بالا، تا سال ها قابل استفاده می باشد.

ترامپولین کشی قطر 1.2 متر یکی از محصولات جذاب ارائه شده در سایت سنتر اینتکس است که با ارزان ترین قیمت از طریق همین فروشگاه قابل خریداری می باشد.

نوعخانگی
 طول و عرض 120 سانتی متر
 ارتفاع 30 سانتی متر
 جنس قسمت جامپینگ پلی پروپیلن
 جنس پایه ها آلیاژ آهن ضد زنگ گالوانیزه
 سنین مورد استفاده کودکان و بزرگسالان
 توری محافظ -
سایر ویژگی ها قابلیت استفاده برای سنین 3 سال به بالا
 قابلیت استفاده در مهد کودک
تحمل وزن 110 کیلوگرم
قابلیت نصب دستگیره
اقلام همراهدفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...