ترامپولین

ترامپولین فضای باز قطر 2.5 متر

از {{model.count}}

Trampoline 044

تعداد
نوع
19,200,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

ترامپولین فضای باز قطر 2.5 متر یکی دیگر از نمونه های ترامپولین است که برای استفاده در محیط های باز طراحی شده است و دارای ویژگی های بی نظیری می باشد. این ترامپولین جذاب و ایده آل برای استفاده در محیط های باز مناسب بوده و با برخورداری از طول عمر بالا و کیفیت بی نظیر، تا سال ها امکان استفاده داشته و شما را از خرید مجدد بی نیاز می کند. این محصول را می توانید به راحتی در محیط های باز قرار داده و از استفاده از آن لذت ببرید. در مهد کودک، رستوران ها، باغ و ویلا و ... این محصول قابل استفاده می باشد و قادر است وزن زیادی را تحمل کند. به این ترتیب برای استفاده افراد با گروه های سنی مختلف از بزرگسالان تا کودکان مناسب بوده و کودکان بالاتر از سه سال نیز می توانند آن را مورد استفاده قرار دهند.

این محصول پایه هایی یو شکل دارد که مقاومت زیادی داشته و در برابر آسیب استحکام بالایی از خود نشان می دهند. این پایه ها از جنس آلیاژ آهن هستند و دارای آبکاری مقاومی می باشند. دور این ترامپولین نیز توری محافظ قرار دارد که مانع از پرت شدن کودکان و افراد مبتدی به بیرون از ترامپولین شده و ایمنی آن ها را افزایش می هد. این محصول دارای سایبان نیز می باشد که در زمان بازی در فضاهای باز، مانع از تابش مستقیم نور خورشید می شود و فضای مناسبی را فراهم می کند. 

برای خرید ترامپولین فضای باز قطر 2.5 متر با ارزان ترین قیمت به سایت سنتر اینتکس مراجعه کرده و با ثبت سفارش خود، این محصول را درب منزل دریافت کنید. این ترامپولین یکی از محصولات بی نظیر و جذاب قابل خریداری از نمایندگی سنتر اینتکس می باشد.

نوعمناسب باغ و ویلا
 طول و عرض 250 سانتی متر
 وزن ترامپولین 70 کیلوگرم
 جنس قسمت جامپینگ پلی پروپیلن
 جنس پایه ها آلیاژ آهن ضد زنگ گالوانیزه
 سنین مورد استفاده کودکان و بزرگسالان
 توری محافظ دارد
سایر ویژگی ها قابلیت استفاده برای سنین 3 سال به بالا
 قابلیت استفاده در مهد کودک
دارای سه پایه یو شکل
اقلام همراهدفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...