ترامپولین

ترامپولین با توری محافظ قطر 180 سانتی متر

از {{model.count}}

Trampoline 045

تعداد
نوع
14,200,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

ترامپولین با توری محافظ قطر 180 سانتی متر یکی از محصولات جذاب و متفاوتی است که بی شک تمامی افراد از استفاده از آن لذت برده و با ایجاد محیطی مناسب، امکان پرش و جامپینگ را برای افراد فراهم می کند. این ترامپولین با برخورداری از تحمل وزن بالا، برای استفاده تمامی افراد مناسب بوده و افراد علاقه مند به ورزش با ترامپولین و یا کودکان بالاتر از سه سال به راحتی می توانند از آن استفاده نمایند. این ترامپولین را می توانید برای استفاده در باغ و ویلای شخصی خود تهیه کنید. محصول فوق برای قرار گیری در فضاهای باز نیز مناسب است و به سادگی دچار آسیب نمی شود. 

ترامپولین با توری محافظ 180 سانتی متری

بدنه این محصول به دلیل دارا بودن کیفیت بالا، به شما امکان قرار گیری در محیط های باز را می دهد. پایه های این ترامپولین نیز به صورت یو شکل است و از جنس آلیاژ آهن می باشد. این پایه ها استحکام بسیار بالایی داشته و با برخورداری از آبکاری مناسب، در برابر زنگ زدگی و خوردگی نیز مقاومت خوبی دارد. این محصول به دلیل دارا بودن توری محافظ، یکی از ایمن ترین انواع ترامپولین محسوب می شود. این توری دور تا دور ترامپولین را احاطه کرده است و مانع از پرت شدن افراد به بیرون از محصول می شود. به همین دلیل برای استفاده کودکان و افراد مبتدی نیز مناسب است. ترامپولین فوق از بهترین و با کیفیت ترین نوع این محصولات می باشد و دارای طول عمر زیادی است که تا سال ها قابل استفاده بوده و نیاز شما را از خرید مجدد برطرف خواهد کرد.

برای خرید ترامپولین با توری محافظ قطر 180 سانتی متر با ارزان ترین قیمت به سایت سنتر اینتکس مراجعه کرده و این محصول را سفارش دهید.

نوعاستفاده در فضای باز و مهد کودک ها
 طول و عرض 180 سانتی متر
 ارتفاع 30 سانتی متر
 جنس قسمت جامپینگ پلی پروپیلن
 جنس پایه ها آلیاژ آهن ضد زنگ گالوانیزه
 سنین مورد استفاده کودکان و بزرگسالان
 توری محافظ دارد
سایر ویژگی ها قابلیت استفاده برای سنین 3 سال به بالا
 قابلیت استفاده در مهد کودک
وزن کل 18 کیلوگرم
تحمل وزن تا 100 کیلوگرم
دارای سه پایه یو شکل
اقلام همراهدفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...