ترامپولین

ترامپولین کوچک شش ضلعی

از {{model.count}}

Trampoline 021

تعداد
نوع
8,200,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

ترامپولین کوچک شش ضلعی محصولی کاربردی با ابعاد کوچک است که به راحتی در فضاهای محدود قابلیت استفاده دارد. افراد علاقه مند به ورزش با ترامپولین که به دلیل محدودیت فضا نمی توانند از این وسیله جذاب استفاده کنند، با تهیه این محصول می توانند در محیط های کوچک نیز از داشتن ترامپولین لذت برده و به بازی و ورزش بپردازند.

این محصول به صورت شش ضلعی طراحی شده است و دارای پایه های محکمی می باشد. هر یک از این پایه ها دارای کفشک های لاستیکی مقاومی هستند که ضربات ناشی از پرش را تا حد زیادی خنثی کرده تا فرد بتواند حتی در داخل آپارتمان نیز از این محصول استفاده کند. پایه ها و اسکلت این ترامپولین از فلز بسیار مقاوم با آبکاری بی نظیر بوده که برای استفاده در فضاهای مختلف مناسب است. استفاده از این آبکاری موجب شده است تا پایه ها در برابر زنگ زدگی و خوردگی مقاوم باشد و بتوان در فضاهای باز نیز از این محصول استفاده کرد. صفحه پرش این ترامپولین نیز از بهترین نوع پلی پروپیلن است . این صفحه پرش مقاومت بسیار بالایی دارد و انعطاف مناسبی نیز از خود نشان می دهد. این محصول در برابر ساییدگی نیز ایده آل بوده و می توان آن را به راحتی در فضاهای مختلف مورد استفاده قرار داد. این صفحه تحمل وزن بالایی داشته و برای استفاده افراد بالاتر از سه سال مناسب می باشد.

برای خرید ترامپولین کوچک شش ضلعی با ارزان ترین قیمت موجود در بازار با مراجعه به سایت سنتر اینتکس سفارش خود را ثبت نمایید تا در اسرع وقت این محصول را درب منزل دریافت کنید. برای خرید حضوری نیز با شماره های موجود در سایت سنتر اینتکس تماس بگیرید.

نوعخانگی
 طول و عرض 120 سانتی متر
 ارتفاع 107 الی 128 سانتی متر
 جنس قسمت جامپینگ پلی پرو پیلن
 جنس پایه ها فلز فولادی گالوانیزه
 سنین مورد استفاده کودکان و بزرگسالان
 توری محافظ 
سایر ویژگی ها قابلیت استفاده برای سنین 4 سال به بالا
 قابلیت استفاده در شهر بازی ها
اقلام همراهدفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...