ترامپولین

ترامپولین کودک سایز بزرگ

از {{model.count}}

Trampoline 019

تعداد
نوع
13,500,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

ترامپولین کودک سایز بزرگ محصولی جذاب و منحصر به فرد از سایت سنتر اینتکس است که با ارزان ترین قیمت در این سایت عرضه می شود. این محصول با برخورداری از ابعاد بزرگ، برای استفاده در فضاهای باز طراحی شده است و با دارا بودن کیفیت بی نظیر، توانسته رضایت خریداران را جلب کند. این محصول ظاهری جذاب داشته و از طراحی حرفه ای بهره مند می باشد که موجب شده است تا مورد توجه خریداران واقع شود. 

ترامپولین کودک سایز بزرگ

این محصول به صورت گرد طراحی شده است و دارای پایه های یو شکل می باشد که مقاومت بالایی داشته و قادر است وزن زیادی را تحمل کند. این ترامپولین را می توانید به راحتی در فضاهای باز مورد استفاده قرار دهید. پایه های محصول از آلیاژ آهن است و بر روی آن از یک آبکاری مقاوم استفاده شده است که در برابر پوسیدگی و زنگ زدگی استحکام بالایی داشته و می توان آن را به راحتی در فضاهای باز قرار داد. تخته پرش این ترامپولین نیز از پلی پروپیلن بوده که مقاومت زیادی در برابر آسیب دارد. این نوع از صفحه پرش با قرار گیری در برابر نور خورشید دچار آسیب نشده و می توان به راحتی از آن استفاده کرد. هم چنین در برابر ساییدگی و پوسیدگی نیز مقاوم است. دور تا دور این ترامپولین از یک توری محافظ پوشیده شده است که توسط یک زیپ باز و بسته می شود. این توری نیز مقاومت خوبی داشته و از بالاترین کیفیت برخوردار می باشد.

برای خرید ترامپولین کودک سایز بزرگ با ارزان ترین قیمت به سایت سنتر اینتکس مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت کنید. در صورت تمایل به خرید حضوری نیز می توانید با شماره های موجود در سایت سنتر اینتکس تماس بگیرید.

نوعخانگی
 طول و عرض 140 سانتی متر
 جنس قسمت جامپینگ پلی پرو پیلن
 جنس پایه ها آلومینیوم گالوانیزه
 سنین مورد استفاده کودکان و بزرگسالان
 توری محافظ 
سایر ویژگی ها قابلیت استفاده برای سنین 3 تا 10 سال
 قابلیت استفاده در شهر بازی ها
اقلام همراهدفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...