ترامپولین

ترامپولین کودک حفاظ دار

از {{model.count}}

Trampoline 028

تعداد
نوع
10,400,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

ترامپولین کودک حفاظ دار یکی دیگر از محصولات مناسب برای استفاده در فضاهای محدود است که با بالاترین کیفیت و ارزان ترین قیمت در سایت سنتر اینتکس عرضه شده است. ترامپولین بی شک یکی از تفریحات بی نظیر کودکان بوده که تمامی کودکان از بازی با آن لذت برده و یکی از محبوب ترین تفریحات کودکان محسوب می شود. این محصول به صورت اختصاصی برای استفاده کودکان طراحی شده است و توسط آن می توانید فضایی مناسب برای کودکان در منزل و حتی در آپارتمان ایجاد کنید تا کودک به پرش و جامپینگ پرداخته و از بازی های پر از هیجان لذت ببرد.

این محصول دارای حفاظ توری است که ایمنی کودک را در حین بازی و جامپینگ حفظ کرده و مانع از پریدن کودک به بیرون از ترامپولین می شود. به این ترتیب شما می توانید با خاطر آسوده ترامپولین را در اختیار کودک بگذارید تا بازی کند. این محصول به صورت گرد طراحی شده است و در اطراف محصول نیز دارای محافظ می باشد. به این ترتیب از وارد شدن آسیب به بدن کودک نیز جلوگیری خواهد شد. پایه های این ترامپولین دارای کفشک های لاستیکی می باشد تا ضربه های ناشی از پرش را خنثی کرده و بتوان به راحتی از آن در آپارتمان نیز استفاده نمود. این محصول دارای کیفیت بسیار بالا و ابعادی استاندارد است و طول عمر زیادی دارد که شما را از خرید مجدد بی نیاز می کند.

برای خرید ترامپولین کودک حفاظ دار با وارد شدن به سایت سنتر اینتکس این محصول را با ارزان ترین قیمت درب منزل دریافت نمایید. هم چنین برای خرید حضوری این ترامپولین می توانید با شماره های موجود در سایت سنتر اینتکس تماس بگیرید.

نوعخانگی
 طول و عرض 140 سانتی متر
 تحمل وزن 80 کیلوگرم
 جنس قسمت جامپینگ پلی پرو پیلن
 جنس پایه ها استیل ضد زنگ
 سنین مورد استفاده کودکان
 توری محافظ 
سایر ویژگی ها قابلیت استفاده برای سنین 4 سال به بالا
 قابلیت استفاده در شهر بازی ها
اقلام همراهدفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...