ترامپولین

ترامپولین نوجوان سایز بزرگ

از {{model.count}}

Trampoline 014

تعداد
نوع
13,000,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

ترامپولین نوجوان سایز بزرگ یکی از جذاب ترین نمونه های ترامپولین است که برای استفاده کودکان بزرگ تر از سه سال تا نوجوانان طراحی شده است. این محصول به صورت شش ضلعی طراحی شده است و فضایی استاندارد و حرفه ای دارد. تمامی استاندارد های روز دنیا در طراحی این محصول لحاظ شده است تا والدین بتوانند با خاطر آسوده کودک را در ترامپولین گذاشته تا به بازی بپردازد.

ترامپولین نوجوان با ابعاد بزرگ

دور تا دور این ترامپولین دارای توری محافظ است که مانع از پرت شدن کودک به بیرون شده و کودک می تواند ساعت ها به بازی بپردازد و از پریدن و جامپینگ بر روی ترامپولین لذت ببرد. این محصول با دارا بودن مقاومت بدنه بسیار بالا، تحمل وزن مناسبی دارد و می توان به راحتی از آن به صورت طولانی مدت استفاده کرد. صفحه پرش این ترامپولین از نوع پلی پروپیلن بوده که با برخورداری از مقاومت بسیار بالا، امکان استفاده طولانی مدت را دارد. این نوع از صفحه پرش در برابر نور خورشید نیز مقاومت خوبی دارد هم چنین در برابر ساییدگی و پوسیدگی نیز مقاومت خوبی داشته و می توانید به راحتی از آن در هر محیطی استفاده نمایید. این محصول برای استفاده در فضاهایی مانند مهد کودک و رستوران ها نیز مناسب است و می تواند فضای مناسبی را برای کودکان و نوجوانان فراهم کند تا از فضا لذت برده و به بازی های پر از هیجان بپردازند.

ترامپولین نوجوان سایز بزرگ محصولی بی نظیر و ایده آل است که برای استفاده کودکان و نوجوانان طراحی شده و دارای تمامی ویژگی های ایده آل برای یک ترامپولین بی نظیر می باشد. این محصول را با ارزان ترین قیمت می توانید از طریق سایت سنتر اینتکس تهیه کنید.

نوعخانگی
 طول و عرض 210 سانتی متر
 ارتفاع 250 سانتی متر
 جنس قسمت جامپینگ پلی استر
 جنس پایه ها آلومینیوم ضد زنگ گالوانیزه
 سنین مورد استفاده کودکان و بزرگسالان
 توری محافظ 
سایر ویژگی ها قابلیت استفاده برای سنین 4 سال به بالا
 قابلیت استفاده در شهر بازی ها
اقلام همراهدفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...