ترامپولین

ترامپولین مسافرتی حفاظ دار

از {{model.count}}

Trampoline 016

تعداد
نوع
7,900,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

ترامپولین مسافرتی حفاظ دار یکی از برترین نمونه های ترامپولین است که با برخورداری از تمامی ویژگی های ممتاز، توانسته رضایت خاطر خریداران را جلب کند. این ترامپولین به صورت گرد طراحی شده است و دارای ابعادی کوچک می باشد که به راحتی در فضاهای محدود قابل استفاده بوده و می توان آن را در محیط های کوچک جای داد. این محصول به راحتی مونتاژ شده و راه اندازی می شود. وزن این محصول نیز مناسب بوده که حمل و جابه جایی آن را آسان تر می کند. شما به راحتی می توانید این ترامپولین را حمل کرده و جابه جا نمایید. 

ترامپولین مسافرتی حفاظ دار

این محصول دارای پایه هایی مقاوم از جنس آلیاژ آهن است که مقاومت بسیار بالایی در برابر آسیب دارند. این پایه ها به سادگی دچار شکستگی نمی شوند و تحمل وزن خوبی دارند. پایه ها دارای آبکاری هستند که از محصول در برابر زنگ زدگی و خوردگی محافظت می کنند. این محصول دارای توری محافظ بوده که دور تا دور ترامپولین را احاطه کرده است. این توری نیز در برابر نور خورشید و آسیب استحکام خوبی داشته و توسط زیپ باز و بسته می شود. وجود این توری محافظ خصوصا برای استفاده کودکان بسیار عالی است زیرا از پرت شدن کودک به بیرون از ترامپولین جلوگیری کرده و فضای مناسبی برای بازی با ایمنی را در اختیار کودکان قرار می دهد. ترامپولین فوق دارای طول عمر زیادی است که با ویژگی های عالی تا سال ها قابل استفاده بوده و می توان آن را به راحتی در محیط های مختلف به کار برد.

برای خرید ترامپولین مسافرتی حفاظ دار با ارزان ترین قیمت و بالاترین درجه کیفی به سایت سنتر اینتکس مراجعه کرده و پس از ثبت سفارش، این محصول را درب منزل دریافت کنید.

نوعخانگی
 طول و عرض 135 سانتی متر
 ارتفاع 30 سانتی متر
 جنس قسمت جامپینگ پلی استر
 جنس پایه ها آلمینیوم ضد زنگ گالوانیزه
 سنین مورد استفاده کودکان و بزرگسالان
 توری محافظ 
سایر ویژگی ها قابلیت استفاده برای سنین 4 سال به بالا
 قابلیت استفاده در شهر بازی ها
اقلام همراهدفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...