ترامپولین

ترامپولین قطر 4 متری با حفاظ توری

از {{model.count}}

Trampoline 012

تعداد
نوع
28,000,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

ترامپولین قطر 4 متری با حفاظ توری یکی دیگر از ترامپولین های سایز بزرگ است که با ارزان ترین قیمت در سایت سنتر اینتکس ارائه می شود. این ترامپولین به صورت گرد طراحی شده است و با وجود پایه های یو شکل، قادر است وزن بسیار بالایی را تحمل کند به طوری که برای استفاده افراد با گروه های سنی مختلف مناسب بوده و بهترین گزینه برای قرار گیری در مهد های کودک و مراکز خرید می باشد. البته افراد علاقه مند به تفریحات هیجان انگیز و ورزش نیز می توانند این محصول را تهیه کرده و به صورت اختصاصی در ویلا و باغ از استفاده از آن لذت ببرند. 

ترامپولین با قطر 4 متر

این محصول دارای اسکلت بی نظیر از جنس آلیاژ آهن است که با استحکام بالا، طول عمر زیادی دارد و به سادگی دچار شکستگی نشده و قادر است وزن زیادی را تحمل کند. این محصول به دلیل برخورداری از کیفیت عالی، برای استفاده در فضاهای بیرون از منزل نیز مناسب می باشد و با برخورداری از آبکاری استاندارد، می توان آن را به راحتی در فضاهای باز قرار داد بدون اینکه نگران زنگ زدگی و خوردگی پایه ها باشید. صفحه پرش این محصول نیز از نوعی پلی پروپیلن ساخته شده است و می توان به راحتی از آن در فضاهای باز بهره مند شد. این صفحه در برابر ساییدگی و زنگ زدگی استحکام زیادی دارد و با قرار گیری در برابر نور خورشید دچار آسیب نمی شود. هم چنین انعطاف استاندارد داشته و می توان آن را به صورت طولانی مدت استفاده کرد.

برای خرید ترامپولین قطر 4 متری با حفاظ توری با ارزان ترین قیمت می توانید به سایت سنتر اینتکس وارد شده و سفارش خود را ثبت کنید.

نوعورزشی
 طول و عرض 400 سانتی متر
 ارتفاع 270 سانتی متر
 جنس قسمت جامپینگ پلی پرو پیلن
 جنس پایه ها آلومینیوم ضد زنگ گالوانیزه
 سنین مورد استفاده کودکان و بزرگسالان
 توری محافظ 
سایر ویژگی ها قابلیت استفاده برای سنین 4 سال به بالا
 قابلیت استفاده در شهر بازی ها
اقلام همراهدفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...