ترامپولین

ترامپولین قطر 1 متر دارای دستگیره

از {{model.count}}

Trampoline 037

تعداد
نوع
5,000,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

ترامپولین قطر 1 متر دارای دستگیره یکی از محصولات ایمن و با ابعاد کوچک و قدرتمند است که ایمنی مناسبی داشته و برای استفاده کودکان و بزرگسالان طراحی شده است. این ترامپولین جذاب و با کیفیت، به صورت گرد طراحی شده است و دارای قطری برابر با 1 متر می باشد. به دلیل برخورداری از ابعاد کوچک، این محصول قابلیت قرار گیری در فضاهای مختلف و محیط های محدود را به شما می دهد و می توانید آن را به راحتی در هر فضایی مورد استفاده قرار دهید. این محصول برای استفاده در آپارتمان و منازل نیز مناسب است و با توجه به ابعاد آن، می توان آن را حتی در اتاق کودک نیز قرار داد. 

ترامپولین دارای دستگیره 1 متری

این محصول دارای یک دستگیره بلند است که فرد در زمان استفاده از ترامپولین می تواند از آن استفاده کرده و قدرت پرش خود را تنظیم کند. با استفاده از این دستگیره امکان پرت شدن افراد مبتدی و خصوصا کودکان به بیرون از ترامپولین کاهش یافته و ایمنی محصول بیش تر می شود. این ترامپولین جذاب و بی نظیر دارای پایه هایی از جنس آلیاژ آهن است که مقاومت بالایی دارند و می توانند وزن زیادی را تحمل کنند. این پایه ها دارای آبکاری مناسبی بوده که در برابر زنگ زدگی و خوردگی نیز مقاوم هستند. در انتهای پایه های ترامپولین نیز کفشک های لاستیکی قرار دارد که توسط آن ها ضربه های ناشی از پرش خنثی شده و خصوصا در آپارتمان از انتقال ضربه ها به طبقات پایین تر جلوگیری می شود.

برای خرید ترامپولین قطر 1 متر دارای دستگیره با ابعادی استاندارد و قیمت ارزان، با وارد شدن به سایت سنتر اینتکس سفارش خود را ثبت کرده و این محصول را درب منزل دریافت نمایید.

نوعخانگی
 طول و عرض 100 سانتی متر
 ارتفاع دستگیره 120 سانتی متر
 جنس قسمت جامپینگ پلی پروپیلن
 جنس پایه ها آلومینیوم ضد زنگ گالوانیزه
 سنین مورد استفاده کودکان و بزرگسالان
تعداد فنرها 34 عدد
سایر ویژگی ها قابلیت استفاده برای سنین 3 سال به بالا
 تحمل وزن تا 100 کیلوگرم
اقلام همراهدفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...