ترامپولین

ترامپولین قابل مونتاژ 1.5 متری حفاظ دار

از {{model.count}}

Trampoline 038

تعداد
نوع
11,200,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

ترامپولین قابل مونتاژ 1.5 متری حفاظ دار یکی از جذاب ترین نمونه ها در گروه ترامپولین های سایز کوچک است که با دارا بودن توری محافظ فضایی ایمن و بی نظیر را برای پرش در اختیار قرار می دهد. اغلب ترامپولین های سایز کوچک و قابل استفاده در منزل و آپارتمان بدون توری محافظ بوده و والدین از ایمنی فرزند خود در داخل ترامپولین مطمئن نیستند. این محصول با دارا بودن یک توری محافظ با کیفیت در دور تادور محصول، این نگرانی را رفع کرده و افراد مبتدی و کودکان به راحتی می توانند از این محصول استفاده نمایند. بر روی این توری یک زیپ قرار دارد که توسط این زیپ توری باز و بسته می شود.

این محصول به صورت گرد طراحی شده است و دارای پایه هایی یو شکل می باشد. این پایه ها مقاومت بسیار بالایی داشته و قادر هستند وزن زیادی را تحمل کنند. به این ترتیب می توان آن را برای استفاده بزرگسالان نیز تهیه کرد. این پایه ها از آلیاژ آهن هستند و دارای آبکاری نیز می باشند. به همین دلیل در برابر شکستگی و زنگ زدگی استحکام بالایی از خود نشان می دهد. این محصول به راحتی قابل مونتاژ بوده و در زمان کوتاهی آماده استفاده خواهد شد. این محصول را در داخل منزل و آپارتمان، فضاهای باز مانند حیاط، مهدهای کودک و رستوران ها به راحتی می توان استفاده کرد. قیمت بسیار پایین این محصول نیز یکی دیگر از نقاط قوت در تولید آن محسوب می شود. بنابراین شما با صرف هزینه ای اندک، محصولی بی نظیر را در اختیار دارید. 

برای خرید ترامپولین قابل مونتاژ 1.5 متری حفاظ دار با ارزان ترین قیمت به سایت سنتر اینتکس مراجعه کرده و این محصول را دریافت نمایید.

نوعخانگی
 طول و عرض 150 سانتی متر
 ارتفاع 30 سانتی متر
 جنس قسمت جامپینگ پلی پروپیلن
 جنس پایه ها آلیاژ آهن ضد زنگ گالوانیزه
 سنین مورد استفاده کودکان و بزرگسالان
 توری محافظ دارد
سایر ویژگی ها قابلیت استفاده برای سنین 3 سال به بالا
 قابلیت استفاده در شهر بازی ها
تحمل وزن تا 55 کیلوگرم
دارای سه پایه یو شکل
اقلام همراهدفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...