ترامپولین

ترامپولین فنری قطر 1.2 متری با روکش محافظ فنر

از {{model.count}}

Trampoline 039

تعداد
نوع
5,500,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

ترامپولین فنری قطر 1.2 متری با روکش محافظ فنر محصولی متفاوت و جدید است که به تازگی وارد بازار شده و برای استفاده در فضاهای محدود به کار می رود. این ترامپولین جذاب و بی نظیر با برخورداری از ابعاد کوچک و قدرت بالا، برای استفاده افراد علاقه مند به ورزش با ترامپولین و هم چنین کودکان مناسب بوده و افراد با صرف هزینه اندک می توانند یک باشگاه خانگی را در منزل خود داشته باشند. این محصول برای قرار گیری در فضاهای کوچک مناسب است و با توجه به قیمت ارزان آن، یکی از پرطرفدار ترین محصولات به شمار می رود. این ترامپولین خاص و جذاب برای قرار گیری در فضاهای باز نیز مناسب است و می توان آن را در حیاط نیز راه اندازی نمود. هم چنین این محصول برای رستوران ها و مهدهای کودک نیز کاربردی بوده و کودکان از بازی با ترامپولین لذت خواهند برد.

ترامپولین فنری با قطر 1.2 متر

این محصول جزو ترامپولین های فنری به شمار می رود. به طوری که صفحه پرش ترامپولین توسط فنرهای مقاومی به بدنه اصلی محصول متصل شده است. توسط این فنر ها می توان انعطاف محصول را تنظیم کرد و با توجه به وزن مصرف کننده فنر ها را کم و زیاد نمود. دور تا دور ترامپولین یک روکش محافظ برای فنر ها وجود دارد که مانع از برخورد فنرها با پاها و بدن فرد مصرف کننده می شود. به این ترتیب ایمنی بالاتری داشته و استفاده از آن راحت تر می باشد. این محصول به راحتی قابل مونتاژ بوده و در زمان کوتاهی راه اندازی و آماده استفاده خواهد شد.

برای خرید ترامپولین فنری قطر 1.2 متری با روکش محافظ فنر با مراجعه به سایت سنتر اینتکس و ثبت سفارش، این محصول را درب منزل دریافت نمایید.

نوعخانگی
 طول و عرض 120 سانتی متر
 ارتفاع 30 سانتی متر
 جنس قسمت جامپینگ پلی پروپیلن
 جنس پایه ها آلیاژ آهن ضد زنگ گالوانیزه
 سنین مورد استفاده کودکان و بزرگسالان
 توری محافظ -
سایر ویژگی ها قابلیت استفاده برای سنین 3 سال به بالا
 قابلیت استفاده در مهد کودک
وزن کل 10 کیلوگرم
اقلام همراهدفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...