ترامپولین

ترامپولین فنری با توری محافظ 1.5 متری

از {{model.count}}

Trampoline 032

تعداد
نوع
10,200,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

ترامپولین فنری با توری محافظ 1.5 متری یکی از پرطرفدار ترین انواع ترامپولین موجود در سایت سنتر اینتکس است که با ارزان ترین قیمت در اختیار شما قرار می گیرد. افراد علاقه مند به ورزش با ترامپولین می توانند با صرف هزینه ای اندک، در منزل و یا آپارتمان این محصول را قرار داده و از بازی در آن لذت ببرند. این محصول با ابعاد استاندارد و طراحی حرفه ای برای فضاهایی مانند مهدهای کودک و رستوران ها نیز مناسب است و با صرف هزینه اندک، می توان محیطی برای پرش و جامپینگ را در اختیار داشت. 

ترامپولین فنری 1.5 متری حفاظ دار

این ترامپولین دارای پایه هایی مقاوم و با کیفیت است که از آلیاژ آهن ساخته شده و می توان به راحتی از آن به صورت طولانی مدت استفاده کرد بدون این که دچار آسیب شده و یا شکسته شود. پایه های این محصول دارای کفشک هایی است که ضربه های وارده را خنثی کرده و به همین دلیل می توان این محصول را به راحتی در آپارتمان ها نیز استفاده کرد. صفحه پرش این ترامپولین نیز دارای مقاومت بسیار بالایی دارد که در برابر ساییدگی و پوسیدگی مقاومت زیادی داشته و می توان از آن در فضاهای باز نیز استفاده کرد. این محصول با دارا بودن کیفیت عالی، طول عمر زیادی دارد و به راحتی به صورت طولانی مدت قابل استفاده می باشد. دور تا دور این محصول نیز توری محافظ قرار دارد که مقاومت بالایی داشته و برای استفاده کودکان بالاتر از سه سال نیز مناسب است.

برای خرید ترامپولین فنری با توری محافظ 1.5 متری با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت به سایت سنتر اینتکس مراجعه کنید و این محصول را درب منزل دریافت نمایید.

نوعخانگی
 طول و عرض 150 سانتی متر
 ارتفاع 30 سانتی متر
 جنس قسمت جامپینگپلی پروپیلن
 جنس پایه ها آلیاژ آهن ضد زنگ گالوانیزه
 سنین مورد استفاده کودکان و بزرگسالان
 توری محافظ پلی پروپیلن
سایر ویژگی ها قابلیت استفاده برای سنین 4 سال به بالا
 تحمل وزن تا 100 کیلوگرم
وزن محصول 18 کیلوگرم
اقلام همراهدفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...