ترامپولین

ترامپولین فنری با توری محافظ قطر 1.2

از {{model.count}}

Trampoline 031

تعداد
نوع
7,900,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

ترامپولین فنری با توری محافظ قطر 1.2 یکی از محصولات جدید در سایت سنتر اینتکس است که با ارزان ترین قیمت در اختیار شما قرار دارد. این ترامپولین با دارا بودن ابعادی کوچک برای استفاده در فضاهای محدود مناسب بوده و به شما فضایی بی نظیر برای استفاده را می دهد. افراد علاقه مند به ورزش با ترامپولین و یا کودکان مایل به بازی های پر هیجان مانند جامپینگ، بی شک از این محصول استقبال خوبی کرده و به استفاده از آن تمایل زیادی نشان می دهند. این محصول را می توان به راحتی در فضاهای مختلف قرار داد و حتی در منزل و آپارتمان نیز از آن استفاده کرد.

ترامپولین حفاظ دار قطر 1.2 متر

ایمنی بالای این ترامپولین موجب شده است تا محصولی مناسب برای استفاده کودکان بالاتر از سه سال باشد. کودکان می توانند به راحتی از این محصول استفاده کرده و بدون نگرانی از پرت شدن به بیرون، ساعت ها به بازی با ترامپولین بپردازند. این محصول به دلیل دارا بودن توری محافظ، محصولی بی نظیر برای استفاده محسوب می شود. پایه ها و اسکلت این ترامپولین از نوعی آلیاژ آهن با مقاومت بالا ساخته شده است که استحکام زیادی داشته و می توانید سال ها بدون نگرانی از بابت شکستگی و آسیب، به بازی با آن بپردازید. این پایه ها دارای آبکاری هستند که در برابر زنگ زدگی و خوردگی مقاومت خوبی از خود نشان می دهند.

برای خرید ترامپولین فنری با توری محافظ قطر 1.2 به سایت سنتر اینتکس مراجعه کرده و این محصول را سفارش دهید. هم چنین در صورت تمایل به خرید حضوری می توانید با شماره های موجود در سایت سنتر اینتکس تماس بگیرید.

نوعخانگی
 طول و عرض 120 سانتی متر
 ارتفاع 30 سانتی متر
 جنس قسمت جامپینگ پلی پروپیلن
 جنس پایه ها آلیاژ آهن ضد زنگ گالوانیزه
 سنین مورد استفاده کودکان و بزرگسالان
جنس توری محافظ پلی پروپیلن
سایر ویژگی ها قابلیت استفاده برای سنین 4 سال به بالا
تحمل وزن تا 100 کیلوگرم
وزن 18 کیلوگرم
اقلام همراهدفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...