ترامپولین

ترامپولین شش ضلعی کوچک

از {{model.count}}

Trampoline 021

تعداد
نوع
8,200,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

ترامپولین شش ضلعی کوچک یکی از محصولات کوچک و بسیار کاربردی است که برای استفاده افراد علاقه مند به ورزش و کودکان مناسب بوده و با قیمتی ارزان در سایت سنتر اینتکس به فروش می رسد. این ترامپولین جذاب به صورت شش ضلعی طراحی شده است که ابعادی کوچک دارد و به راحتی در فضاهای محدود قابل استفاده است. این محصول برای قرار دادن در محیط منزل و آپارتمان مناسب بوده و طراحی استاندارد و حرفه ای دارد. محصول فوق به صورت شش ضلعی طراحی شده است و با کیفیت بسیار بالا عرضه می شود.

این ترامپولین دارای یک صفحه پرش از نوع پلی پروپیلن است که مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه دارد و به سادگی دچار ساییدگی و پوسیدگی نمی شود. این محصول دارای انعطاف استاندارد است و قادر است وزن زیادی را تحمل کند. به این ترتیب می توان به راحتی از آن به صورت طولانی مدت استفاده کرد بدون اینکه از کیفیت آن کاسته شود. این محصول دارای بدنه ای از بهترین نوع آلیاژ آهن است که با استفاده طولانی مدت دچار شکستگی نشده و قادر است وزن زیادی را تحمل کند. شما خواهید توانست به راحتی از این محصول استفاده کرده و تا سال ها نیاز به خرید مجدد نخواهید داشت. پایه های این ترامپولین نیز دارای کفشک های لاستیکی است که ضربه های ناشی از پرش را خنثی کرده و موجب می شود تا فشار ناشی از پرش با زمین وارد نشود. 

برای خرید ترامپولین شش ضلعی کوچک با ارزان ترین قیمت و بالاترین درجه کیفی به سایت سنتر اینتکس مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت کنید. هم چنین برای خرید حضوری می توانید با شماره های موجود در سایت سنتر اینتکس تماس بگیرید.

نوعخانگی
 طول و عرض 120 سانتی متر
 ارتفاع 107 الی 128 سانتی متر
 جنس قسمت جامپینگ پلی پرو پیلن
 جنس پایه ها فلز فولادی گالوانیزه
 سنین مورد استفاده کودکان و بزرگسالان
 توری محافظ 
سایر ویژگی ها قابلیت استفاده برای سنین 4 سال به بالا
 قابلیت استفاده در شهر بازی ها
اقلام همراهدفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...