ترامپولین

ترامپولین خانگی قطر 1 متری

از {{model.count}}

Trampoline 025

تعداد
نوع
4,950,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

ترامپولین خانگی قطر 1 متری یکی دیگر از محصولات اقتصادی و بسیار با کیفیت عرضه شده در سایت سنتر اینتکس است که با برخورداری از ویژگی های بی نظیر توانسته رضایت مشتریان عزیز را کسب نماید. این ترامپولین دارای ابعادی کوچک و قطر 1 متری بوده که به خوبی در فضاهای محدود و آپارتمان ها قابل استفاده می باشد و افراد علاقه مند به ورزش با ترامپولین و یا کودکان علاقه مند به پرش می توانند به راحتی از آن استفاده کنند. این محصول با قیمت بسیار پایینی در مقایسه با دیگر نمونه ها عرضه شده است که به راحتی بتوان آن را برای منازل تهیه کرد.

ترامپولین خانگی یک متری

این ترامپولین به صورت گرد طراحی شده است و در ساخت آن تمامی استانداردهای روز دنیا لحاظ شده تا بتوان محصولی بی نظیر در اختیار داشت. پایه های این ترامپولین دارای کفشک های لاستیکی می باشد که ضربات ناشی از پرش را خنثی کرده و فضایی بی نظیر برای بازی در اختیار قرار می دهد. بدنه و پایه های ترامپولین نیز از آلیاژ آهن بسیار مقاوم و با کیفیتی بوده که در برابر شکستگی استحکام بالایی دارد و هم چنین قادر است وزن زیادی را تحمل کند. به همین دلیل افراد بالاتر از 3 سال تا بزرگسال به راحتی می توانند از این وسیله استفاده نمایند. وجود آبکاری بر روی پایه ها و اسکلت نیز مقاومت بدنه را در برابر خوردگی و زنگ زدگی بالاتر می برد. این محصول با دارا بودن کیفیت بی نظیر، طول عمر زیادی داشته و تا سال ها قابل استفاده است.

برای خرید ترامپولین خانگی قطر 1 متری به سایت سنتر اینتکس مراجعه کرده و این محصول را سفارش دهید. برای خرید حضوری نیز با شماره های موجود در سایت سنتر اینتکس تماس بگیرید.

نوعخانگی
 طول و عرض 100 سانتی متر
 ارتفاع 20 سانتی متر
 جنس قسمت جامپینگ پلی پرو پیلن
 جنس پایه ها فلز فولادی گالوانیزه
 سنین مورد استفاده کودکان و بزرگسالان
 توری محافظ  ندارد
سایر ویژگی ها قابلیت استفاده برای سنین 4 سال به بالا
 قابلیت استفاده در شهر بازی ها
اقلام همراهدفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...