ترامپولین

ترامپولین خانگی ساده

از {{model.count}}

Trampoline 026

تعداد
نوع
4,950,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

ترامپولین خانگی ساده یکی از محصولات ارائه شده توسط سایت سنتر اینتکس است که با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت در اختیار شما قرار دارد. این ترامپولین یک محصول اقتصادی به شمار می رود و با برخورداری از کیفیت بسیار عالی، با صرف هزینه اندک می تواند فضایی مناسب برای بازی و ورزش را در اختیار شما قرار دهد. محصول فوق به دلیل برخورداری از قیمت بی نظیر و کیفیت بالا، توانسته رضایت خاطر خریداران را کسب کند و به فروش بالایی برسد. در طراحی و تولید این محصول تمامی استانداردهای روز دنیا لحاظ شده است تا در نهایت محصولی بی نظیر و بسیار کاربردی داشته باشیم. 

ترامپولین خانگی ساده

ابعاد این محصول کوچک است به طوری که می توان به راحتی از آن در فضاهای محدود استفاده نمود. شما می توانید این ترامپولین را در آپارتمان و یا اتاق خود قرار داده و در زمان ورزش از آن استفاده کنید. و یا این وسیله هیجان انگیز را برای کودک خود تهیه نمایید تا لحظات شادی را داشته باشد. صفحه پرش این محصول مقاومت بسیار بالایی در برابر ساییدگی و پوسیدگی دارد و با برخورداری از انعطاف استاندارد، برای استفاده کودکان از سنین بالاتر از سه سال مناسب است. بدنه این محصول نیز با برخورداری از کیفیت بالا، در برابر شکستگی مقاوم بوده و به دلیل بهره مندی از آبکاری مناسب، به راحتی می توان آن را در هر فضایی مورد استفاده قرار داد بدون اینکه دچار زنگ زدگی و آسیب شود.

برای خرید ترامپولین خانگی ساده با وارد شدن به سایت سنتر اینتکس و ثبت سفارش، این محصول را با ارزان ترین قیمت درب منزل دریافت نمایید. 

نوعخانگی
 طول و عرض 100 سانتی متر
 ارتفاع 20 سانتی متر
 جنس قسمت جامپینگ پلی پرو پیلن
 جنس پایه ها فلز فولادی گالوانیزه
 سنین مورد استفاده کودکان و بزرگسالان
 توری محافظ  ندارد
سایر ویژگی ها قابلیت استفاده برای سنین 4 سال به بالا
 قابلیت استفاده در شهر بازی ها
اقلام همراهدفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...