ترامپولین

ترامپولین خانگی بزرگسال

از {{model.count}}

Trampoline 027

تعداد
نوع
8,800,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

ترامپولین خانگی بزرگسال محصولی با ابعاد کوچک و قدرتمند است که برای استفاده در داخل منزل طراحی شده و با ابعاد کوچک، به راحتی در هر فضایی جای می گیرد. افراد علاقه مند به ورزش با ترامپولین، بی شک دغدغه رفتن به باشگاه را داشته و لازم است برای رفت و آمد به باشگاه وقت صرف کنند. با تهیه این محصول می توان به راحتی در منزل به ورزش پرداخت و لذت برد. این محصول جذاب که به صورت شش ضلعی طراحی شده است دارای یک دستگیره نیز می باشد که می توان از آن برای حفظ تعادل راحت تر بر روی ترامپولین استفاده کرد.

ترامپولین خانگی بزرگسال

صفحه پرش این ترامپولین از بهترین نوع پلی پروپیلن بوده که توسط کش های مقاوم و با استحکام بالا به بدنه محصول متصل شده است. این نوع از طراحی موجب می شود تا محصول انعطاف مناسبی داشته باشد و افراد با گروه های سنی مختلف و وزن های گوناگون بتوانند از آن استفاده نمایند. این محصول دارای اسکلت مقاوم و پایه هایی از جنس آلیاژ آهن بسیار مستحکم است که در برابر شکستگی و آسیب مقاومت بالایی دارد. بر روی اسکلت این محصول نیز آبکاری مناسبی قرار داده شده است که پوششی بی نظیر بوده و از ترامپولین در برابر زنگ زدگی و خوردگی محافظت می کند. پایه های این محصول دارای کفشک هایی می باشد که ضربه های ناشی از پرش را خنثی کرده و موجب می شود تا بتوانید این ترامپولین را در آپارتمان و فضاهای داخلی منزل قرار داده و استفاده نمایید.

برای خرید ترامپولین خانگی بزرگسال با وارد شدن به سایت سنتر اینتکس سفارش خود را ثبت کنید و این محصول را با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت درب منزل دریافت نمایید.

نوعخانگی
 طول و عرض 137 سانتی متر
 ارتفاع 107 الی 128 سانتی متر
 جنس قسمت جامپینگ پلی پرو پیلن
 جنس پایه ها فلز فولادی ضد زنگ
 سنین مورد استفاده کودکان و بزرگسالان
 توری محافظ  ندارد
سایر ویژگی ها قابلیت استفاده برای سنین 4 سال به بالا
 قابلیت استفاده در شهر بازی ها
اقلام همراهدفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...