ترامپولین

ترامپولین خانگی با قطر 1.5 متری

از {{model.count}}

Trampoline 008

تعداد
نوع
7,900,000
6,500,000 تومان
تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

ترامپولین خانگی با قطر 1.5 متری یکی از محصولات موجود در سایت سنتر اینتکس است که برای استفاده در فضاهای محدود با مصارف خانگی طراحی شده و برای افراد علاقه مند به ورزش با ترامپولین ایده آل می باشد. این محصول برای استفاده افراد 3 سال به بالا طراحی شده است و با تحمل وزن مناسب، امکان استفاده تمامی گروه های سنی را فراهم می کند. این محصول به سادگی قابل راه اندازی بوده و با توجه به طراحی استاندارد برای استفاده در آپارتمان نیز مناسب بوده و یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در منزل به شمار می رود.

ترامپولین خانگی 1.5 متری آیترام

این محصول به صورت گرد طراحی شده است و دارای پایه ها و اسکلتی بسیار مقاوم می باشد. بدنه این ترامپولین از نوعی آلیاژ آهن بسیار قوی ساخته شده است که به راحتی می توان آن را در فضاهای مختلف قرار داد و به صورت طولانی مدت استفاده نمود. این نوع از آلیاژ در برابر آسیب مقاومت زیادی دارد و با وجود آبکاری استاندارد، در برابر زنگ زدگی نیز استحکام بالایی از خود نشان می دهد. به این ترتیب می توان به راحتی از آن در فضاهای مختلف استفاده نمود. پایه های این ترامپولین نیز دارای کفشک هایی از جنس لاستیک است که ضربه های ناشی از پرش را خنثی می کند. این محصول دارای یک صفحه پرش از جنس پلی پروپیلن می باشد که در برابر ساییدگی استحکام بالایی داشته و می توان به صورت طولانی مدت از آن استفاده کرد. صفحه این ترامپولین توسط کش های مقاومی به بدنه این محصول متصل شده است.

برای خرید ترامپولین خانگی با قطر 1.5 متری با ارزان ترین قیمت به سایت سنتر اینتکس مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت نمایید.

نوع
خانگی
قطر
 150 سانتی متر
 ارتفاع
 25 سانتی متر
 جنس قسمت جامپینگ
 پلی پرو پیلن
 جنس پایه ها
آلومینیوم
تحمل وزن
110 کیلوگرم
 توری محافظ
 ندارد
سایر ویژگی ها
دارای بدنه ضد آب و ضد ضربه
مقاوم در برابر سایش
دارای ضربه گیر
مناسب سنین مختلف
قابلیت حمل و جا به جایی آسان
اقلام همراه
دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...