ترامپولین

ترامپولین حفاظ دار بزرگ

از {{model.count}}

Trampoline 029

تعداد
نوع
18,750,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

ترامپولین حفاظ دار بزرگ یکی دیگر از محصولات موجود در سایت سنتر اینتکس است که برای استفاده در فضاهای باز طراحی شده و دارای ساختاری حرفه ای می باشد. این محصول خاص و جذاب برای کودکان سه سال به بالا تا بزرگسالان مناسب بوده و می توان توسط آن لحظات جذاب و شادی را تجربه کرد. این محصول برای افراد علاقه مند به ورزش نیز مناسب است و می توانید به راحتی از آن استفاده نمایید. این محصول به صورت گرد طراحی شده است و دارای حفاظ توری می باشد. با وجود این حفاظ توری ایمنی افراد بر روی ترامپولین حفظ شده و این حفاظ مانع از افتادن افراد خصوصا کودکان به بیرون از ترامپولین می شود. این محصول را می توانید به راحتی در فضاهای مختلف به کار ببرید و با خاطر آسوده از ایمنی کودکان، آن را در اختیار کودکان بگذارید بدون اینکه نگران آسیب رسیدن به آن ها باشید. این محصول برای افراد علاقه مند به ورزش نیز مناسب بوده و محیطی ایده آل برای ورزش را در اختیار افراد قرار می دهد.

ترامپولین حفاظ دار بزرگ

یکی از ویژگی های این ترامپولین خاص و جذاب برخورداری از اسکلت مقاوم و با کیفیت است که موجب شده است تا بتوان تا سال ها از آن استفاده کرد. اسکلت این محصول دارای آبکاری مناسبی بوده و موجب شده است تا محصول در برابر آسیب و زنگ زدگی مقاومت خوبی داشته باشد. این ترامپولین قادر است وزن خوبی را تحمل کند به همین دلیل برای استفاده تمامی گروه های سنی مناسب می باشد. پایه های این محصول به صورت یو شکل طراحی شده است.

برای خرید ترامپولین حفاظ دار بزرگ با ارزان ترین قیمت به سایت سنتر اینتکس مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت کنید.

نوعخانگی
 طول و عرض 300 سانتی متر
 تحمل وزن 250 کیلوگرم
 جنس قسمت جامپینگ پلی پرو پیلن
 جنس پایه ها فلزی
 سنین مورد استفاده کودک و بزرگسال
 توری محافظ 
سایر ویژگی ها قابلیت استفاده برای تمام سنین
 قابلیت استفاده در شهر بازی ها
 مناسب ورزش و تفریح در منزل
اقلام همراهدفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...