ترامپولین

ترامپولین حفاظ دار با قطر 4 متر

از {{model.count}}

Trampoline 010

تعداد
نوع
29,000,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

ترامپولین حفاظ دار با قطر 4 متر یکی از محصولات طراحی شده برای استفاده در فضاهای باز است که با استحکام بالا و طراحی حرفه ای توانسته محبوبیت زیادی بین خریداران کسب کند. این محصول خاص و بی نظیر برای استفاده در محیط هایی مانند مهد کودک، مراکز خرید، باغ و ویلا مناسب بوده و با ابعاد بزرگ و تحمل وزن بالا، برای استفاده تمامی افراد بالاتر از سه سال مناسب است. به این ترتیب می توان به راحتی این محصول را خریداری کرد و در باغ و ویلا قرار داد و لحظات هیجان انگیزی را تجربه نمود.

این محصول دارای شش پایه به صورت یو شکل است که به خوبی فشار های وارده را تحمل کرده و مقاومت زیادی در برابر شکستگی دارد. این پایه ها از آلیاژ آهن بسیار مقاوم با کیفیت بسیار عالی تولید شده است که به سادگی دچار شکست نشده و قادر است وزن بالایی را تحمل کند. بر روی این پایه ها آبکاری بسیار مقاوم و با کیفیتی قرار دارد که موجب شده است تا در برابر زنگ زدگی مقاومت نشان دهد. صفحه پرش این محصول از جنس پلی پروپیلن است که می توان به راحتی آن را به صورت طولانی مدت مورد استفاده قرار داد. این نوع از صفحه پرش در برابر ساییدگی و پوسیگی مقاومت زیادی داشته و طول عمر بالایی دارد. دور تا دور این ترامپولین نیز توسط یک توری محافظ احاطه شده است که ایمنی افراد را حفظ کرده و خصوصا در افراد مبتدی، مانع از پرت شدن افراد به بیرون از ترامپولین می شود.

برای خرید ترامپولین حفاظ دار با قطر 4 متر با وارد شدن به سایت سنتر اینتکس، سفارش خود را ثبت کنید تا این محصول را در اسرع وقت درب منزل دریافت نمایید.


نوع
ورزشی
 طول و عرض
 420 سانتی متر
 ارتفاع
 260 سانتی متر
 جنس قسمت جامپینگ
  پلی پرو پیلن
 جنس پایه ها
 آلومینیوم ضد زنگ گالوانیزه
 سنین مورد استفاده
 کودکان و بزرگسالان
 توری محافظ
 
سایر ویژگی ها
همراه با  حفاظ توری
بدنه بسیار با کیفیت و مقاوم
مقاوم در برابر ساییدگی
دارای ضربه گیر برای پایه ها
فریم فولاد آبکاری شده ضد زنگ
حفاظ پلی پروپیلن
ارتفاع تا سطح زمین 90 سانتی متر
اقلام همراه
دفترچه راهنما


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...