ترامپولین

ترامپولین جامپینگ ورزشی دستگیره دار

از {{model.count}}

Trampoline 005

تعداد
نوع
9,120,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

ترامپولین جامپینگ ورزشی دستگیره دار یکی دیگر از بهترین نمونه های ترامپولین موجود در سایت سنتر اینتکس است که با طراحی خاص و ویژه، قادر است فضایی مناسب و جذاب برای بازی و ورزش فراهم کند. این ترامپولین به صورت شش ضلعی طراحی شده است و دارای ظاهری جذاب می باشد. وجود دستگیره در طراحی این ترامپولین از نکات مثبت در طراحی آن محسوب می شود که موجب شده است تا افراد مبتدی بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند.

ترامپولین ورزشی دستگیره دار

این محصول دارای پایه هایی از فلز مقاوم به صورت آبکاری می باشد تا در برابر زنگ زدگی و خوردگی استحکام بالایی داشته باشد. هم چنین در انتهای پایه های این ترامپولین نیز کفشک هایی از لاستیک نرم و منعطف قرار دارد که به خوبی ضربات وارد شده ناشی از پرش را خنثی می کند و با این وجود می توان این ترامپولین را در آپارتمان نیز مورد استفاده قرار داد. این محصول دارای یک صفحه پرش از جنس پلی پروپیلن است که مقاومت بسیار بالایی داشته و در برابر ساییدگی استحکام قابل ملاحظه ای دارد. این نوع از صفحه پرش با دارا بودن انعطاف استاندارد، فضای مناسبی ایجاد کرده و با داشتن طول عمر بالا، به راحتی تا سال ها قابل استفاده می باشد. این ترامپولین از نوع کشی بوده و صفحه پرش توسط کش های محکم و مقاومی به اسکلت ترامپولین بسته شده است که انعطاف ترامپولین را تنظیم می کند.

برای خرید ترامپولین جامپینگ ورزشی دستگیره دار با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت به سایت سنتر اینتکس مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت کنید. هم چنین برای خرید حضوری می توانید با شماره های موجود در سایت سنتر اینتکس تماس بگیرید.

نوعخانگی
قطر  120 سانتی متر
 ارتفاع 115 سانتی متر
 جنس قسمت جامپینگ پلی پرو پیلن
 جنس پایه ها فلز فولادی گالوانیزه و پلاستیک
تحمل وزن100 کیلوگرم
 توری محافظ ندارد
سایر ویژگی ها قابلیت استفاده برای سنین 4 سال به بالا
 قابلیت استفاده در شهر بازی ها
اقلام همراهدفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...