ترامپولین

ترامپولین جامپینگ ساده قطر 1 متر

از {{model.count}}

Trampoline 001

تعداد
نوع
4,800,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

ترامپولین جامپینگ ساده قطر 1 متر یک محصول مناسب با ابعاد کوچک برای استفاده در فضاهای محدود می باشد که با رعایت تمامی استانداردهای روز دنیا طراحی و تولید شده و گزینه ای مناسب برای افراد علاقه مند به استفاده از ترامپولین در منزل است. این ترامپولین جذاب با قطر یک متر تولید شده که به سادگی در فضاهای کوچک قابل استفاده بوده و افراد می توانند به راحتی از آن در محیط های محدود استفاده نمایند.

ترامپولین ساده یک متری

این محصول به صورت گرد طراحی شده است و دارای اسکلت از جنس آلیاژ آهن می باشد. این نوع از اسکلت مقاومت بسیار بالایی دارد و به راحتی می توان آن را به صورت طولانی مدت استفاده کرد بدون اینکه دچار شکستگی شود. این ترامپولین جذاب دارای صفحه پرش از جنس پلی پروپیلن است که بهترین نوع می باشد و با برخورداری از مقاومت بسیار بالا در برابر خراشیدگی و ساییدگی، تا سال ها قابل استفاده بوده و به سادگی دچار آسیب نمی شود. این محصول انعطاف استاندارد و مناسبی دارد که برای استفاده کودکان سه سال به بالا تا بزرگسالان مناسب بوده و به راحتی می تواند برای خانواده ها قابل استفاده باشد. پایه های ترامپولین دارای کفشک هایی از جنس لاستیک نرم است که ضربات ناشی از پرش را خنثی کرده و به راحتی می توان آن را در فضاهای آپارتمانی نیز قرار داد.

برای خرید ترامپولین کشی قطر 1.2 متر با وارد شدن به سایت سنتر اینتکس، سفارش خود را ثبت کرده و این محصول را با ارزان ترین قیمت تهیه کنید. در صورت تمایل به خرید حضوری لازم است تا با شماره های موجود در سایت سنتر اینتکس تماس گرفته و هماهنگی لازم را انجام دهید.

نوعخانگی
قطر  100 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 جنس قسمت جامپینگ پلی پرو پیلن
 جنس پایه ها فلز فولادی گالوانیزه و پلاستیک
تحمل وزن100 کیلوگرم
 توری محافظ 
سایر ویژگی ها قابلیت استفاده برای سنین 4 سال به بالا
 قابلیت استفاده در شهر بازی ها
اقلام همراهدفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...