ترامپولین

ترامپولین جامپینگ با قطر 2.5 متر

از {{model.count}}

Trampoline 030

تعداد
نوع
21,000,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

ترامپولین جامپینگ با قطر 2.5 متر یکی دیگر از جذاب ترین نمونه های ترامپولین موجود در سایت سنتر اینتکس است که برای استفاده در فضاهای باز مناسب بوده و می توان آن را به راحتی تهیه کرد. این محصول به دلیل برخورداری از طراحی حرفه ای و کیفیت بسیار بالا توانسته رضایت خاطر خریداران را کسب کند و فروش بالایی را از آن خود نماید. محصول فوق به دلیل دارا بودن تمامی استانداردها در ساخت، یکی از برترین نمونه های ترامپولین است که برای استفاده کودکان تا بزرگسالان مناسب می باشد.

ترامپولین جامپینگ قطر 2.5 متر

این محصول پایه های مقاومی به صورت یو شکل دارد که استحکام بسیار زیادی داشته و می توان آن را به سادگی مورد استفاده قرار داد. این پایه ها و اسکلت ترامپولین از بهترین نوع آلیاژ آهن بوده و در برابر شکستگی مقاوم می باشد. این پایه ها دارای آبکاری هستند و می توان آن ها را در فضاهای باز نیز قرار داد بدون اینکه دچار زنگ زدگی و خوردگی شوند. صفحه پرش این ترامپولین نیز از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است که در برابر ساییدگی و پوسیدگی مقاوم می باشد. این صفحه انعطاف استاندارد دارد و می توان آن را در فضاهای گوناگون مورد استفاده قرار داد. هم چنین با قرار گیری در برابر نور خورشید نیز دچار آسیب نخواهد شد. دور تا دور این محصول نیز از توری محافظ استفاده شده است تا برای کودکان با سنین کمتر ایمنی بالایی فراهم شود و از افتادن کودکان به بیرون از محصول جلوگیری شود.

ترامپولین جامپینگ با قطر 2.5 متر محصولی بی نظیر با ابعاد بزرگ است که برای استفاده در فضاهای باز مناسب بوده و با ارزان ترین قیمت در سایت سنتر اینتکس به فروش می رسد.

نوعخانگی
 طول و عرض 250 سانتی متر
 ارتفاع 170 سانتی متر
 جنس قسمت جامپینگ پلی پرو پیلن
 جنس پایه ها استیل
 سنین مورد استفاده کودک و بزرگسال
 توری محافظ 
سایر ویژگی ها قابلیت استفاده برای سنین 4 سال به بالا
 قابلیت استفاده در شهر بازی ها
اقلام همراهدفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...