ترامپولین

ترامپولین تاشو قطر 120 سانتی متر

از {{model.count}}

Trampoline 035

تعداد
نوع
6,200,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

ترامپولین تاشو قطر 120 سانتی متر محصولی پرطرفدار و بی نظیر است که با صرف هزینه ای اندک، می توان آن را به راحتی از طریق سایت سنتر اینتکس تهیه کرد. این محصول با برخورداری از ابعاد کوچک و قابلیت تا شدن، محبوبیت بالایی در میان خریداران داشته و امکان استفاده در فضاهای مختلف را دارد. قطر این محصول 120 سانتی متر است که برای استفاده کودکان و بزرگسالان مناسب می باشد و افراد بالاتر از 3 سال به راحتی می توانند از آن استفاده نمایند. این محصول در فضاهای محدود مانند منزل و آپارتمان قابل استفاده بوده و حتی افرادی که مشکل فضا دارند، پس از استفاده نیز به راحتی می توانند محصول را جمع کرده و در محیط کوچکی جای دهند. 

ترامپولین تاشو 120 سانتی متری

این محصول دارای صفحه پرش از جنس پلی پروپیلن است که در برابر ساییدگی و پوسیدگی استحکام بالایی دارد. این صفحه پرش با قرار گیری در برابر نور خورشید نیز دچار آسیب نشده و می توان آن را به راحتی مورد استفاده قرار داد. پایه ها و اسکلت این ترامپولین نیز از جنس آلیاژ آهن می باشد و دارای آبکاری نیز است. این نوع از پایه ها در برابر وزن بالا، تحمل زیادی داشته و به سادگی دچار شکست نمی شوند. آبکاری موجود بر روی پایه ها نیز موجب شده است تا در برابر زنگ زدگی و خوردگی مقاوم باشد. این محصول را به راحتی در فضاهای باز نیز می توان قرار داد و افراد 3 سال به بالا تا بزرگسالان به راحتی می توانند از آن لذت ببرند.

برای خرید ترامپولین تاشو قطر 120 سانتی متر با ارزان ترین قیمت به سایت سنتر اینتکس مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت کنید تا این محصول را درب منزل دریافت نمایید.

نوعخانگی
 طول و عرض 120 سانتی متر
 ارتفاع 30 سانتی متر
 جنس قسمت جامپینگ پلی پروپیلن
 جنس پایه ها آلومینیوم ضد زنگ گالوانیزه
 سنین مورد استفاده کودکان و بزرگسالان
 توری محافظ -
سایر ویژگی ها قابلیت استفاده برای سنین 3 سال به بالا
 وزن 10 کیلوگرم
تحمل وزن تا 100 کیلوگرم
اقلام همراهدفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...