ترامپولین

ترامپولین تاشو قطر 1.5 متری

از {{model.count}}

Trampoline 033

تعداد
نوع
7,000,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

ترامپولین تاشو قطر 1.5 متری یکی از محصولات خاص موجود در سایت سنتر اینتکس است که با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت عرضه می شود. این ترامپولین خاص و جذاب دارای ابعادی کوچک بوده و قطری برابر با 150 سانتی متر دارد که امکان قرار گیری در فضاهای مختلف را داشته و می توان آن را به راحتی در محیط های گوناگون قرار داد. این ترامپولین به صورت تاشو طراحی شده است و برای استفاده در هر محیطی به راحتی و در زمانی کوتاه مونتاژ می شود و قابل استفاده است. این محصول را می توانید به راحتی مورد استفاده قرار دهید و کودکان و بزرگسالان می توانند در منزل از آن استفاده کنند.

ترامپولین تاشو 1.5 متری

این ترامپولین جذاب به صورت گرد طراحی شده است دور تا دور آن نیز دارای روکش محافظ است که مانع از برخورد پاها و آسیب می شود. پایه های این ترامپولین از بهترین نوع آلیاژ آهن بوده که مقاومت بسیار بالایی دارد و در برابر شکستگی استحکام خوبی دارد. این پایه ها قادر هستند وزن خوبی را تحمل کنند. این پایه ها روکش آبکاری نیز دارند که موجب می شود تا محصول در برابر زنگ زدگی و خوردگی مقاومت داشته باشد. صفحه پرش این ترامپولین نیز از نوع پلی پروپیلن بوده که در برابر ساییدگی و پوسیدگی استحکام خوبی دارد. این صفحه پرش انعطاف استاندارد دارد و به خوبی به بدنه ترامپولین متصل شده است. 

ترامپولین تاشو قطر 1.5 متری محصولی جذاب و بی نظیر از سایت سنتر اینتکس است که با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت در این سایت به فروش می رسد. برای تهیه این محصول با وارد شدن به سایت فروشگاهی سنتر اینتکس و ثبت سفارش، محصول را درب منزل دریافت نمایید.

نوعخانگی
 طول و عرض 150 سانتی متر
 تعداد پایه ها 8 عدد
 جنس قسمت جامپینگ پلی پروپیلن
 جنس پایه ها آلیاژ آهن ضد زنگ گالوانیزه
 سنین مورد استفاده کودکان و بزرگسالان
 توری محافظ -
سایر ویژگی ها قابلیت استفاده برای سنین 4 سال به بالا
 قابلیت استفاده در شهر بازی ها
وزن کل 13 کیلوگرم
اقلام همراهدفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...