ترامپولین

ترامپولین تاشو قطر 1.2 متری بدون حفاظ

از {{model.count}}

Trampoline 003

تعداد
نوع
7,600,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

ترامپولین تاشو قطر 1.2 متری بدون حفاظ محصولی بی نظیر در سایت سنتر اینتکس است که با ویژگی های ممتاز و قدرتمند توانسته رضایت خاطر خریداران را جلب کند. این ترامپولین بی نظیر برای استفاده در فضاهای محدود طراحی شده است و با قطر 120 سانتی متری خود، برای راه اندازی و نصب نیاز به فضای زیادی ندارد. به همین دلیل علاقه مندان به ورزش و کودکان علاقه مند به جامپینگ، استقبال خوبی از این محصول کرده اند و این محصول توانسته به فروش بالایی برسد. در کنار طراحی استاندارد و حرفه ای، وجود کیفیت بی نظیر و طول عمر بالا از دیگر دلایل وجود رضایت خریداران است.

ترامپولین تاشو قطر 1.2 متری بدون حفاظ

این محصول به گونه ای طراحی شده است که برای استفاده طولانی مدت مناسب باشد و افراد نیازی به خرید مجدد نداشته باشند. کیفیت بالای این ترامپولین موجب شده است تا بتوان به راحتی از آن استفاده کرد بدون اینکه نگران آسیب رسیدن به محصول باشیم. اسکلت این محصول از نوعی آلیاژ آهن با کیفیت بوده که مقاومت خوبی در برابر آسیب دارد. هم چنین این محصول دارای آبکاری استاندارد است که در برابر خوردگی مقاوم می باشد و پایه های ترامپواین دچار زنگ زدگی نمی شود. صفحه پرش این محصول از بهترین نوع پلی پروپیلن بوده که با برخورداری از انعطاف استاندارد و مقاومت بالا، به سادگی دچار آسیب نمی شود و در برابر ساییدگی نیز استحکام بالایی دارد. این محصول را می توانید تا سال ها استفاده کنید بدون اینکه نیازی به خرید مجدد داشته باشید.

برای تهیه ترامپولین تاشو قطر 1.2 متری بدون حفاظ به سایت سنتر اینتکس وارد شده و سفارش خود را ثبت نمایید.

نوعخانگی
 قطر 121 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 جنس قسمت جامپینگ pvc
 جنس پایه ها فلز آلومینیوم گالوانیزه
 سنین مورد استفاده نوجوانان و بزرگسالان
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
سایر ویژگی ها قابلیت استفاده برای سنین 15 سال به بالا
 قابلیت استفاده در منازل و سالن های ورزشی
اقلام همراهدفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...