ترامپولین

ترامپولین تاشو با قطر 1.21 متری خانگی

از {{model.count}}

Trampoline 009

تعداد
نوع
7,100,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

ترامپولین تاشو با قطر 1.21 متری خانگی یکی از محصولات خاص و فوق العاده کاربردی در سایت سنتر اینتکس است که با ارزان ترین قیمت توسط این فروشگاه به فروش می رسد. این ترامپولین از نوع تاشو بوده و برای مصارف خانگی ایده آل است. محصول فوق به صورت گرد طراحی شده است و دارای هشت پایه می باشد. قطر این ترامپولین برابر با 121 سانتی متر بوده که برای استفاده در فضاهای محدود مناسب می باشد و افراد علاقه مند به ورزش و یا کودکان به راحتی می توانند آن را در منزل قرار داده و از جامپینگ لذت ببرند.

ترامپولین تاشو با قطر 1.21 متری خانگی

اسکلت این تراپولین از آلیاژ آهن ساخته شده است که مقاومت بالایی داشته و قادر است وزن زیادی را تحمل کند. به همین دلیل محصول فوق برای استفاده گروه های سنی مختلف از 3 سال به بالا تا بزرگسالی مناسب است. پایه های ترامپولین دارای کفشک هایی از جنس لاستیک می باشد که ضربه های ناشی از پرش را خنثی می کند و می توان به راحتی از آن در داخل منزل و آپارتمان نیز استفاده کرد. این پایه ها دارای آبکاری هستند که موجب می شود تا به سادگی دچار خوردگی و زنگ زدگی نشده و مقاومت بالاتری داشته باشند. صفحه ترامپواین نیز مقاومت خوبی داشته و دارای انعطاف استاندارد است به طوری که پرش بر روی آن بسیار لذت بخش بوده و لحظات شاد و پر از هیجان را برای کودکان فراهم می کند.

برای خرید ترامپولین تاشو با قطر 1.21 متری خانگی با ارزان ترین قیمت به سایت سنتر اینتکس مراجعه کنید و سفارش خود را ثبت نمایید تا این محصول را درب منزل تحویل بگیرید. برای خرید حضوری می توانید با شماره های موجود در سایت سنتر اینتکس تماس بگیرید.

نوعخانگی
 قطر 121 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 جنس قسمت جامپینگ pvc
 جنس پایه ها فلز آلومینیوم گالوانیزه
 سنین مورد استفاده نوجوانان و بزرگسالان
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
سایر ویژگی ها قابلیت استفاده برای سنین 15 سال به بالا
 قابلیت استفاده در منازل و سالن های ورزشی
اقلام همراهدفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...