ترامپولین

ترامپولین بزرگ هشت ضلعی با توری محافظ

از {{model.count}}

Trampoline 004

تعداد
نوع
24,000,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

ترامپولین بزرگ هشت ضلعی با توری محافظ یکی از محصولات بی نظیر و با کیفیت ارائه شده توسط سایت سنتر اینتکس است که با ارزان ترین قیمت در این سایت به فروش می رسد. این ترامپولین جذاب با ابعاد بزرگ و طراحی ویژه و حرفه ای برای استفاده در فضاهای باز مناسب بوده و می توان آن را در فضاهایی مانند مهد کودک، مراکز خرید، باغ و ویلا و ... قرار داد. این محصول با ابعاد بزرگ و کیفیت عالی، تحمل وزن خوبی داشته و برای استفاده افراد بزرگتر از 3 سال مناسب است.

ترامپولین بزرگ هشت ضلعی با توری محافظ

این محصول دارای بدنه ای جالب به صورت هشت ضلعی می باشد که با پایه های یو شکل بر روی زمین قرار می گیرد. این پایه ها مقاومت زیادی داشته و وزن زیادی را تحمل می کنند. بدنه این محصول از نوعی آلیاژ آهن ساخته شده است که دارای مقاومت بالایی می باشد و به سادگی دچار شکستگی نمی شود. هم چنین این بدنه دارای آبکاری نیز می باشد که در برابر خوردگی و زنگ زدگی مقاوم است. صفحه پرش این ترامپولین نیز از پلی پروپیلن بوده و می توان به راحتی آن را در فضاهای مختلف به کار برد. این نوع از صفحه پرش مقاومت خوبی دارد و انعطاف استاندارد نیز دارد. به این ترتیب در برابر ساییدگی مقاوم بوده و به آسانی دچار آسیب نمی شود. محصول فوق طول عمر بالایی داشته و به دلیل برخورداری از حفاظ دور تا دور ترامپولین، ایمنی افراد را نیز تأمین می کند. خصوصا والدین دیگر نگرانی از بابت افرادن کودک به بیرون از ترامپولین نخواهند داشت.

برای خرید ترامپولین بزرگ هشت ضلعی با توری محافظ با ارزان ترین قیمت به سایت سنتر اینتکس مراجعه کرده و این محصول را تهیه کنید.

نوعخانگی
 طول و عرض 480 سانتی متر
 ارتفاع 304 سانتی متر
 جنس قسمت جامپینگ پلی استر
 جنس پایه ها آلمینیوم ضد زنگ گالوانیزه
 سنین مورد استفاده کودکان و بزرگسالان
 توری محافظ 
سایر ویژگی ها قابلیت استفاده برای سنین 4 سال به بالا
 قابلیت استفاده در شهر بازی ها
اقلام همراهدفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...