ترامپولین

ترامپولین بزرگسال با حفاظ قطر 3.6 متری

از {{model.count}}

Trampoline 011

تعداد
نوع
23,800,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

ترامپولین بزرگسال با حفاظ قطر 3.6 متری یکی از جذاب ترین انواع ترامپولین است که برای استفاده در فضاهای بزرگ مانند مهدهای کودک و باغ و ویلا طراحی شده است. این محصول به صورت گرد طراحی شده است و طراحی حرفه ای و جذابی دارد. محصول فوق برای استفاده افراد سه سال به بالا تا بزرگسالان مناسب بوده و به دلیل دارا بودن تحمل وزن بالا، تمامی افراد می توانند از آن استفاده کنند. افراد علاقه مند به ورزش و ترامپولین نیز با تهیه این محصول و قرار دادن آن در حیاط ویلا و یا باغ می توانند به راحتی از داشتن این محصول به صورت اختصاصی لذت ببرند و هم چنین فضایی پر از هیجان برای بازی بچه ها فراهم کنند.

ترامپولین حفاظ دار بزرگسال

این محصول به دلیل داشتن کیفیت بسیار عالی، طول عمر بالایی دارد که می توان آن را به صورت طولانی مدت مورد استفاده قرار داد. پایه های این ترامپولین از نوعی آلیاژ آهن ساخته شده است که مقاومت زیادی در برابر ضربه و فشار داشته و به سادگی دچار شکستگی نمی شود. پایه های این محصول به صورت یو شکل طراحی شده است تا بتواند وزن بیش تری را تحمل کند. صفحه پرش این ترامپولین نیز استحکام بالا و انعطاف استاندارد دارد که موجب شده است تا در برابر ساییدگی و پوسیدگی استحکام بالایی داشته باشد و بتوان آن را جزو محصولات درجه یک به حساب آورد. این محصول دارای توری محافظ است که موجب می شود تا محصول ایمنی بیش تری داشته باشد و خصوصا برای کودکان استفاده از این محصول آسان تر شود.

برای خرید ترامپولین بزرگسال با حفاظ قطر 3.6 متری با مراجعه به سایت سنتر اینتکس سفارش خود را ثبت کرده و این محصول را با ارزان ترین قیمت دریافت نمایید.

نوعورزشی
 طول و عرض 360 سانتی متر
 ارتفاع 170 سانتی متر
 جنس قسمت جامپینگ پلی پرو پیلن
 جنس پایه ها آلومینیوم ضد زنگ گالوانیزه
 سنین مورد استفاده کودکان و بزرگسالان
 توری محافظ 
سایر ویژگی ها قابلیت استفاده برای سنین 4 سال به بالا
 قابلیت استفاده در شهر بازی ها
اقلام همراهدفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...