فین شنا

فین شنا طوسی بزرگسال بست وی

از {{model.count}}

bestway 27028

تعداد
نوع
1,200,000
850,000 تومان
تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

فین شنا طوسی بزرگسال بست وی از سری محصولات مورد نیاز برای شنا و تفریحات آبی است که دارای رنگبندی متنوع می باشد تا تمامی کسانی که قصد خرید آن را دارند بتوانند با توجه به سلیقه خود گزینه دلخواه را انتخاب کنند. این محصول جهت حرکت در محیط های آبی ساخته شده است و سرعت حرکت و جهت حرکت را تعیین می کند و به وسیله آن می توان در مسابقات شنا و غواصی نیز شرکت کرد. به این ترتیب فین شنا مد نظر لازم و ضروری است که با قیمت مناسب به فروش می رسد تا تمامی علاقه مندان توان خرید آن را پیدا کنند و از آن بهره برداری نمایند. وزن محصول به گونه ای است که بتوان به راحتی آن را در آب حرکت داد و دچار پادرد نشد و همچنین انرژی کمی را جهت حرکت به سمت جلو صرف کرد. از این رو هیچ مشکلی ایجاد نمی گردد و افراد بدون مشکل می توانند تمامی مزیت های لازم را داشته باشند. 

خرید فین شنا طوسی بزرگسال بست وی ارزاناین محصول به راحتی قابلیت به همراه داشتن در مسافرت و گردش را دارد و می تواند در اختیار افراد قرار گیرد و برای آن ها مزیت های زیادی را داشته باشد. به این ترتیب پر فروش و منحصر به فرد است و افراد می توانند با توجه به نیاز و سلیقه خود نسبت به انتخاب و خرید محصول مورد نظر اقدام نمایند. انتخاب و خرید این محصول به صورت حضوری و غیر حضوری می باشد که افراد با توجه به شرایط خود نسبت به آن اقدام می کنند و می توانند در غواصی های حرفه ای نیز از این محصول منحصر به فرد بهره برداری کنند. به این ترتیب به جهت انتخاب و خرید آسان فین شنا طوسی بزرگسال بست وی با قیمت مناسب و کیفیت بالا می توان به صورت حضوری و غیر حضوری به فروشگاه اصلی سنتر اینتکس مراجعه کرد تا با توجه به موقعیت محصول را وارد سبد خرید خود نمود و توانست ساعات خوشی را در مسافرت و گردش سپری کرد. به همین خاطر قیمت مناسب و کیفیت بالا در اختیار افراد قرار میگیرد.

نوع غواصی
 جنس بدنه پلیمر
 رنگ محصول طوسی
 مناسب سنینبزرگسال
 وزن730 گرم
 سایز 41 تا 46
 شرکت سازنده بست وی
 سایر ویژگی هاضد حساسیت
وزن سبک و پرتابل
کیفیت بدنه عالی
ایده آل برای آب گرم
طراحی OCT
طراحی زاویه دار برای حداکثر راندمان ضربه
ایجاد حداکثر حرکت رو به جلو (بالابر) با تلاش کمتر
 اقلام همراه-

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...