فین شنا

فین شنا اینتکس بزرگسال سایز 38 تا 40

از {{model.count}}

Intex 55634

تعداد
نوع
1,400,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

فین شنا اینتکس بزرگسال سایز 38 تا 40 از سری وسایل مورد نیاز و ضروری برای شنا و غواصی است که دارای بدنه ای مقاوم می باشد و می تواند به بهترین شکل شرایط دلخواهی برای حضور افراد در داخل آب را ایجاد کند. این محصول به جهت شنای آسان ساخته شده است که با سایز بزرگ برای پاهای بزرگسال انتخاب می شود و می تواند مورد بهره برداری قرار گیرد. فین شنا برند و اصل است و ساخت شرکت اینتکس می باشد. به همین خاطر است که افراد می توانند از نظر کیفیت اطمینان کامل داشته باشند و برای استفاده در طی سال های زیاد آن را مورد بهره برداری قرار دهند. فین شنا دارای ساختاری استاندارد می باشد که بیش ترین راندمان برای حرکت در آب را دارد تا با صرف کم ترین انرژی بتوان در محیط های آبی به حرکت در آمد و آموزش شنا را نیز به بهترین شکل کسب کرد.

خرید فین شنا اینتکس بزرگسال سایز 38 تا 40 ارزان فین شنا محصولی اسپرت می باشد که با رنگ مشکی در اختیار افراد است و می تواند برای آن ها استاندارد ترین حالت ممکن باشد. در نتیجه خرید آن به تمامی علاقه مندان در زمینه غواصی توصیه می شود و می توانند با پرداخت هزینه کم مزیت های آن را داشته باشند و از داشتن آن لذت ببرند. فین شنا فضای کمی را برای حمل و جا به جایی اشغال می کند و برای مسافرت و گردش نیز کاربرد دارد. این محصول دارای ساک حمل از نوع توری است که به راحتی سبب حمل و جا به جایی آن می شود و می تواند آب موجود در محصول را نیز خالی کند تا محصول بدون آب نگه داری شود. این محصول می تواند با سایر وسایل غواصی هماهنگ باشد و با رنگ های یکسان برای افراد ست شود تا آن ها رضایت کامل داشته باشند و از آن لذت ببرند. به جهت انتخاب و خرید آسان فین شنا اینتکس بزرگسال سایز 38 تا 40 با قیمت مناسب پیشنهاد می شود که به فروشگاه سنتر اینتکس مراجعه نمایید و محصول را سفارش دهید.

نوعغواصی
 جنس بدنه سیلیکون
 رنگ محصول مشگی
 مناسب سنینبزرگسال
 وزن1.3 کیلوگرم
 سایز38 تا 40
 شرکت سازندهاینتکس
 سایر ویژگی هاضد حساسیت
فاقد لاتکس
وزن سبک و پرتابل
کیفیت بدنه عالی
ایده آل برای آب گرم
طراحی زاویه دار برای حداکثر راندمان ضربه
ایجاد حداکثر حرکت رو به جلو (بالابر) با تلاش کمتر
 اقلام همراه-


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...