فین شنا

فین شنا آبی بزرگسال بست وی

از {{model.count}}

bestway 27028

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

فین شنا آبی بزرگسال بست وی یکی از محصولات لازم و ضروری برای استفاده در زمان شنا و غواصی حرفه ای است که به کمک آن می توان به راحتی در محیط حرکت کرد و توانست در محیط های آبی با سرعت مورد نظر در حرکت بود. این محصول بی نظیر از بدنه ای مقاوم از جنس پلیمر تشکیل شده است که مقاومت و طول عمر بالا دارد و می تواند در طی سال های زیاد به درستی مورد استفاده قرار گیرد. این محصول دارای سایزبندی مناسب می باشد تا افراد با سایز پای موجود در بازه زمانی عنوان شده قادر به استفاده از آن باشند و بتوانند بهترین موقعیت را ایجاد سازند. 

خرید فین شنا آبی بزرگسال بست وی ارزانفین شنا دارای رنگبندی نیز بوده است که مورد معرفی شده با رنگ آبی می باشد تا علاقه مندان به این رنگ قادر به انتخاب و خرید محصول باشند و از وجود آن بهره برداری کنند. وزن محصول به گونه ای است که بتوان به راحتی آن را در آب به حرکت در آورد به طوری که کم ترین فشار بر روی پا قرار گیرد و افراد دچار مشکل نشوند. در نتیجه تمامی مزیت های لازم را دارد و به دلیل داشتن وزن کم قابلیت حمل و جا به جایی در مسافرت و گردش را دارد و می توان از آن بهره کافی را برد. فین شنا محصولی لازم و ضروری است که به وسیله آن در محیط های آبی می توان حرکت کرد و در زمان شنا و غواصی حرفه ای جهت حرکت و یا سرعت حرکت را نیز ایجاد می نماید. به این ترتیب تمامی مزیت های ممکن را دارد و دارای طراحی بی عیب و نقص می باشد تا بتوان از آن در طی سال های زیاد بهره برداری کرد و توانست ساعات خوشی را کسب نمود. این محصول بدون ایجاد حساسیت برای افراد استفاده می شود و قابلیت های زیادی نیز دارد. چنانچه تمایل به خرید فین شنا آبی بزرگسال بست وی دارید تنها می توانید به نمایندگی سنتر اینتکس مراجعه کنید و محصول را به راحتی وارد سبد خرید خود نمایید.

نوع غواصی
 جنس بدنه پلیمر
 رنگ محصول آبی
 مناسب سنینبزرگسال
 وزن730 گرم
 سایز 41 تا 46
 شرکت سازنده بست وی
 سایر ویژگی هاضد حساسیت
وزن سبک و پرتابل
کیفیت بدنه عالی
ایده آل برای آب گرم
طراحی OCT
طراحی زاویه دار برای حداکثر راندمان ضربه
ایجاد حداکثر حرکت رو به جلو (بالابر) با تلاش کمتر
 اقلام همراه-

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...