فروشگاه

چادر بازی کودک بست وی فانتزی

از {{model.count}}

bestway 14920

تعداد
نوع
1,200,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

چادر بازی کودک بست وی فانتزی گزینه ای مناسب برای جداسازی محل بازی کودک در منزل می باشد که سبب جمع شدن اسباب بازی های آن ها می شود و نظم خانه را بهم نمی ریزد. در این صورت می توان بدون هر گونه محدودیت از آن استفاده کرد و توانست ساعات خوشی را برای کودکان رقم زد تا آن ها نیز بتوانند در محیطی ایمن به تفریحات خود بپردازند. این محصول ساختاری محکم و استوار دارد که به خاطر وجود اسکلت محکم بدنه می باشد. این محصول دارای بدنه ای ضخیم نیز بوده است که رویه آن از طرح های چاپی و زیبا تشکیل شده است. 

خرید چادر بازی کودک بست وی فانتزی ارزانرنگ بدنه به بیرون پس داده نمی شود و در گذر زمان رنگ و طرح های بدنه از بین نمی روند. از این رو می توان از شرایط به وجود آمده در طی سال های زیاد بهره برداری کرد و برای کودکان محیطی منحصر به فرد را ایجاد کرد تا ساعات طولانی در داخل آن حضور داشته باشند و از اسباب بازی های خود لذت ببرند. این محصول خاص دارای سقف بلند می باشد و رده سنی که قابلیت استفاده از آن را دارند بالا می باشد. به این ترتیب کودکان در حالت ایستاده نیز قادر به قرار گیری در داخل محصول می باشند و می توانند بدون محدودیت بازی های خود را انجام دهند. در ساختار محصول درب بزرگی جهت عبور و مرور وجود دارد و همچنین دارای پنجره می باشد که می توان محیط بیرون را مشاهده کرد و سبب گردش هوا در داخل بدنه نیز می شود. به این ترتیب پس از متصل شدن سازه های محصول بدنه اصلی بر روی آن قرار می گیرد و با باز کردن درب ورودی هوا گردش پیدا می کند و سازگار ترین حالت ممکن برای بازی در داخل چادر بازی مد نظر ایجاد می گردد تا بدون هر گونه محدودیت بتوان از شرایط بهره برداری کرد. خرید چادر بازی کودک بست وی فانتزی با داشتن قیمت مناسب و کیفیت بالا تنها با ورود به سایت سنتر اینتکس انجام می شود.

 نوع خانگی ، سفری
 طول 102 سانتی متر
 عرض 76 سانتی متر
 ارتفاع 114 سانتی متر
 وزن 1.9 کیلوگرم
 جنس رویه وینیل
 جنس پابه ها pvc پلاستیکی
 پمپندارد
رده سنی 2 تا 6 سال
 شرکت سازنده بست وی
 سایر ویژگی ها قابل استفاده به عنوان محل خواب خردسال
 دارای درب بزرگ
دارای یک پنجره
 اقلام همراهپایه های نگهدارنده ، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...