فروشگاه

چادر بازی کودک بست وی مدل یونیکورن

از {{model.count}}

bestway 68110

تعداد
نوع
1,600,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

چادر بازی کودک بست وی مدل یونیکورن محبوب ترین محصول برای رده سنی کودک است که می تواند در فضای باز و یا در فضای سرپوشیده خانه مورد استفاده قرار گیرد. این محصول بی نظیر از طراحی زیبا و خاص برخوردار می باشد که توجه عده زیادی را به خود جلب کرده است و می تواند برای استفاده در طی سال های زیاد انتخاب شود. طراحی این محصول از رنگ های شاد و زیبا تشکیل شده است که با جذابیت زیاد همراه می باشد. این رنگبندی شاد است که توجه کودکان را به خود جلب می کند و می تواند جزو محصولات محبوب آن ها باشد. محصول مورد نظر دارای قیمت مناسب نیز می باشد که با کم ترین هزینه تهیه می شود و در مقابل کیفیت و کارایی بالا دریافت می گردد.

خرید چادر بازی کودک بست وی مدل یونیکورن جدید به این ترتیب محصولی با سازگاری زیاد است که سازه های آن قابلیت انعطاف بالا دارند تا به راحتی راه اندازی شود و در کم ترین زمان برای استفاده آماده گردد. بدنه محصول کاملا نورگیر می باشد و در محیط بیرون از خانه و فضای باز بهترین لحظات را برای کودکان ایجاد می کند و مانند یک چادر مسافرتی مخصوص کودکان عمل می کند. در نتیجه سرپناهی ایمن و استاندارد برای آن ها ایجاد می گردد و می توان از آن در طی سال های زیاد بهره برداری کرد. چادر بازی محلی ایمن برای بازی کودکان است و اسباب بازی های آن ها را در ایمنی کامل حفظ می کند و از گم شدن آن ها جلوگیری می نماید. همچنین باعث جداسازی محل بازی کودکان از سایر محیط ها می شود و برای کودکان جذابیت دارد. چادر بازی مد نظر مدل یونیکورن است که طرحی محبوب برای این رده سنی می باشد و می تواند زیباترین گزینه برای خرید و غافلگیر کردن کودکان باشد. چنانچه به دنبال انتخاب و خرید چادر بازی کودک بست وی مدل یونیکورن می باشید تنها با مراجعه به فروشگاه سنتر اینتکس قادر به خرید محصول خواهید بود.

 نوع خانگی ، سفری
 طول 182 سانتی متر
 عرض 96 سانتی متر
 ارتفاع 81 سانتی متر
 وزن812 گرم
 جنس رویه وینیل
 جنس پابه ها فایبرگلاس
 جنس کف پارچه شمعی تک لایه
 پمپ-
نوع پمپ-
 شرکت سازنده بست وی
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 کاملا نور گیر
 قابل استفاده به عنوان محل خواب خردسال
 دارای درب بزرگ
 اقلام همراهدفترچه راهنما


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...