فروشگاه

چادر بازی کودک مدل کارتنی اینتکس

از {{model.count}}

Intex 45642

تعداد
نوع
1,500,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

چادر بازی کودک مدل کارتنی اینتکس دارای خصوصیات منحصر به فرد می باشد تا تمامی کسانی که قصد خرید آن را دارند بتوانند با خیالی آسوده از نظر کیفیت و کارایی نسبت به داشتن آن اقدام نمایند و از وجود آن بهره برداری کنند. چادر بازی مد نظر که برای کودکان تولید شده است دارای بدنه ای ضخیم می باشد که قابلیت غیر قابل نفوذ دارد و در برابر عوامل مختلف مقاومت از خود نشان می دهد. علاوه بر این موارد دارای طراحی زیبا و خاص بوده است که رنگبندی جذابی را ایجاد کرده است تا در نظر کودکان محصولی جذاب و منحصر به فرد می گردد. به همین خاطر محبوبیت زیادی دارد و جزو پر فروش ترین محصول برای بازی کودکان معرفی می گردد.

خرید چادر بازی کودک مدل کارتنی اینتکس ارزان این محصول بدنه ای مانند خانه را تشکیل داده است که برای کودکان خاص تلقی می شود تا در داخل آن از اسباب بازی های خود جهت بازی و سرگرمی استفاده نمایند. چادر بازی کودک طرح های زیبا بر روی خود دارد که در گذر زمان دچار تغییر نمی شود و می تواند ظاهری ثابت و بدون تغییر داشته باشد. از این رو سلامت محصول در طی سال های زیاد باقی می ماند و دچار مشکل نمی شود و می توان از آن در طی سال های زیاد بهره برداری کرد. چادر بازی کودک برای بازی های مختلف طراحی شده است که در محیطی خانه به نظم دهی اسباب بازی کودکان نیز کمک می کند و می تواند بدون محدودیت برای افراد استفاده شود. این محصول دارای پایه های مقاوم از جنس فایبرگلاس می باشد که استحکام محصول را رقم می زند. همچنین دارای بدنه برزنتی می باشد که طراحی زیبایی دارد و بر روی سازه ها سوار می گردد تا در نهایت بتوان استحکام زیادی را حس کرد و در شرایط دلخواه حضور داشت. چنانچه تمایل به خرید چادر بازی کودک مدل کارتنی اینتکس دارید به فروشگاه سنتر اینتکس مراجعه کنید و محصول را وارد سبد خرید خود نمایید.

نوع خانگی ، سفری
 طول 95 سانتی متر
 عرض 75 سانتی متر
 ارتفاع 107 سانتی متر
 وزن 4.9 کیلوگرم
 جنس رویه پارچه شمعی برزنتی
 جنس پابه ها فایبرگلاس
 جنس کف پارچه شمعی تک لایه
 پمپ
نوع پمپ -
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 کاملا نور گیر
 قابل استفاده به عنوان محل خواب خردسال
 دارای درب بزرگ
 اقلام همراهپایه های نگهدارنده ، دفترچه راهنما


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...