فروشگاه

چادر بازی کودک بست وی مدل پاپی

از {{model.count}}

bestway 68108

تعداد
نوع
1,600,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

چادر بازی کودک بست وی مدل پاپی از سری محصولات برند و اصل می باشد که از کیفیت بالا برخوردار می باشد و افراد می توانند بدون هر گونه محدودیت آن را در موقعیت های مختلف مورد استفاده قرار دهند. چادر بازی کودک محلی ایمن و استاندارد برای بازی آن ها است که قابلیت اجرا در فضای باز را نیز دارد و به عنوان محل خواب کودکان نیز انتخاب می شود. در نتیجه با داشتن بدنه ای غیر قابل نفوذ و محکم برای استفاده در طی سال های زیاد انتخاب می شود و می توان نسبت به داشتن آن اقدام کرد و کودکان را غافلگیر نمود. 

خرید چادر بازی کودک بست وی مدل پاپی ارزاناین محصول بی نظیر که ساخت شرکت بست وی است از بهترین مواد اولیه تشکیل شده است که مقاومت بدنه را افزایش داده است و می توان بدون هر گونه مشکل از داشتن آن بهره برداری کرد. این محصول بی نظیر به جهت این که دارای قیمت مناسب می باشد مورد توجه قرار گرفته است و محصولی پر فروش معرفی می گردد. به این ترتیب می توان به راحتی نسبت به خرید آن اقدام کرد و از آن لذت برد. بدنه در برابر اشعه خورشید مقاومت دارد اما با برخورد اشیاء تیز دچار پارگی می شود. همچنین مواردی چون برخورد شاخه و برگ گیاهان محصول را دچار آسیب می سازند. به این ترتیب کودکان نباید اسباب بازی هایی که دارای بخش تیز می باشد را به داخل چادر وارد کنند و این که در زمان راه اندازی و استفاده از محصول محیط را مورد بررسی قرار دهند. علاوه بر این موارد بدنه نباید به سطح زمین کشیده شود و جا به جا گردد. چرا که در این صورت نیز بخش کف دچار خرابی و پارگی می گردد و سلامت بدنه به خطر می افتد و نمی توان از آن استفاده مجدد را به عمل آورد. کسانی که قصد خرید چادر بازی کودک بست وی مدل پاپی را دارند تنها با ورود به فروشگاه سنتر اینتکس قادر به انتخاب محصول و سفارش آن خواهند بود.

 نوع خانگی ، سفری
 طول 182 سانتی متر
 عرض 96 سانتی متر
 ارتفاع 81 سانتی متر
 وزن 850 گرم
 جنس رویه وینیل
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 جنس کف پارچه شمعی تک لایه
 پمپ
نوع پمپ -
 شرکت سازنده بست وی
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 کاملا نور گیر
 قابل استفاده به عنوان محل خواب خردسال
 دارای درب بزرگ
 اقلام همراهدفترچه راهنما


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...