قلعه بادی

قلعه بادی جامپینگ بست وی طرح حیوانات

از {{model.count}}

Bestway 93553

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

قلعه بادی جامپینگ بست وی طرح حیوانات مهیج ترین موقعیت برای کودکان است که سبب پرش و جامپینگ آن ها در محیطی ایمن و استاندارد می شود و می تواند ساعات خوشی را برای آن ها رقم بزند. با داشتن این محصول فضایی بزرگ به جهت تفریحات مهیج ایجاد می شود که کودکان به همراه دوستان خود قادر به حضور در داخل آن می باشند و می توانند بهترین لحظات را تجربه نمایند. در نتیجه یکی از پر فروش ترین و محبوب ترین محصولاتی است که در محیط های مختلف اوقات خوشی را رقم می زند و می تواند برای استفاده در طول عمر بالا در نظر گرفته شود. این محصول در بخش کف از ضخامت زیادی تشکیل شده است که سبب پرش افراد می شود و دچار مشکا نیز نمی شود. چرا که از مقاومت بالا برخوردار است و می تواند در برابر این فشار بیش ترین میزان تحمل را داشته باشد. 

خرید قلعه بادی جامپینگ بست وی طرح حیوانات ارزاندور تا دور این محصول دیواره کشیده شده است که به وسیله ستون های بادی استوار مانده اند و می توانند از افتادن کودکان به خارج از محیط جلوگیری کنند. قلعه بادی مد نظر برند و اصل است و ساخت شرکت بست وی می باشد و با قیمت مناسب ارائه شده است تا کسانی که تمایل به انتخاب و خرید این محصول دارند توان خرید آن را داشته باشند و خریدی به صرفه را کسب نمایند. در ساختار محصول دریچه های متعدد برای باد کردن آن موجود می باشد که هر یک از قسمت های آن را به صورت مجزا راه اندازی می کند و می تواند به سرعت بدنه بزرگ محصول را اماده بهره برداری سازد. این محصول تنها با برخورد اشیاء تیز دچار آسیب می شود و پارگی رخ می دهد که در این صورت نیز تنها با ترمیم بدنه می توان از آن در طی سال های زیاد دیگر استفاده کرد. به جهت خرید آسان قلعه بادی جامپینگ بست وی طرح حیوانات با قیمت مناسب و کیفیت بالا پیشنهاد می شود که از طریق فروشگاه سنتر اینتکس اقدام شود. 

 نوعخانگی
 طول 175 سانتی متر
 عرض 173 سانتی متر
 ارتفاع 135 سانتی متر
 جنس کلی بدنه PVC فشرده مقاوم
 جنس رویه PVC
 جنس بخش کناری PVC 
 جنس کف PVC چندلایه
 پمپ-
 نوع پمپ-
سنین مورد استفادهبالای 3 سال
تحمل وزن85 کیلوگرم
سایر ویژگی هامناسب برای بازی و تفریح کودکان
انعطاف پذیری بالا
بدنه مقاوم و باکیفیت
طراحی شیک و زیبا
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...