قلعه بادی

تشک بادی جامپینگ کودک اصل اینتکس

از {{model.count}}

intex 48260NP

تعداد
نوع
4,000,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی جامپینگ کودک اصل اینتکس وسیله ای جذاب و هیجان انگیز برای رده سنی کودک است که می تواند بهترین و خاص ترین تفریحات مهیج را برای آن ها رقم بزند و دارای ابعاد بزرگ می باشد تا بتوان آن را در فضای باز و یا در فضای سرپوشیده مورد استفاده قرار داد. تشک بادی جامپینگ محلی برای پرش می باشد که سبب تخلیه انرژی کودکان می شود و می تواند استاندارد ترین حالت ممکن را برای آن ها ایجاد کند. این محصول دارای دیواره بادی نیزبوده است که دور تا دور آن را احاطه کرده است تا در این صورت بتوان در محیطی استاندارد و محافظت شده به تفریحات مهیج خود برسند.

خرید تشک بادی جامپینگ کودک اصل اینتکس جدید محصول مورد نظر در برابر فشار مقاومت بالایی از خود نشان می دهد و به جهت پرش کودکان ساخته شده است و در برابر چنین امری دچار مشکل نمی شود. تنها بدنه به وسیله اشیاء تیز دچار پارگی می شود که در این صورت دیگر قابلیت استفاده شدن ندارد. مگر این که بتوان بدنه را ترمیم نمود. چرا که تشک بادی مد نظر از بدنه ای بادی و توخالی تشکیل شده است که میزان کشسانی بالایی دارد تا بتوان بر روی آن پرش و جامپینگ را انجام داد و از آن بهره مند شد. این محصول از طراحی استاندارد نیز برخوردار می باشد که با داشتن طول عمر بالا می توان رضایت زیادی را کسب کرد و از آن لذت برد. بخش کف که تمامی فشار وارد بر محصول بر روی آن صورت می گیرد از مقاومت و دوام زیادی برخوردار می باشد و دارای بخش ضخیم تری است تا در اثر عوامل مختلف دچار آسیب نشود و همواره طول عمر بالای محصول را محافظت کند. این محصول دارای وزن کم می باشد که قابلیت جا به جایی آسان را ایجاد کرده است. به همین خاطر می توان آن را در زمان مسافرت نیز با خود به همراه داشت. چنانچه تمایل به خرید تشک بادی جامپینگ کودک اصل اینتکس دارید به فروشگاه سنتر اینتکس مراجعه نمایید.

 نوعخانگی
 تحمل وزن 54 کیلو گرم
 طول 174 سانتی متر
 عرض 174 سانتی متر
 ارتفاع 112 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC چندلایه
 پمپندارد
 نوع پمپ-
سنین مورد استفادهزیر 8 سال
سایر ویژگی ها قابلیت استفاده به عنوان استخر توپ
 دارای محافظ توری در قسمت دیواره
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...