قلعه بادی

قلعه بادی جامپینگ کودک اصل اینتکس

از {{model.count}}

intex 48259

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

قلعه بادی جامپینگ کودک اصل اینتکس بهترین محصولی است که سبب تشکیل موقعیت دلخواه برای کودکان می شود که همواره علاوه بر ایجاد بازی و تفریحات مورد علاقه آن ها می تواند ایمنی را نیز برای آن ها مهیا سازد. قلعه بادی جامپینگ دارای بدنه ای با استحکام و مقاومت بالا می باشد. به طوری که با پرش و جامپینگ بر روی بدنه دچار مشکل نمی شود و هر گونه پارگی و ترکیدگی برای محصول ایجاد نمی گردد. این محصول بی نظیر کیفیت بالایی دارد و دارای دوام و طول عمر می باشد و می توان آن را در فضای سرپوشیده و یا در محیط های باز مورد بهره برداری قرار داد و برای کودکان شرایط داشتن بازی های هیجان انگیز را ایجاد کرد. 

خرید قلعه بادی جامپینگ کودک اصل اینتکس جدیداین محصول بدنه ای بادی و توخالی دارد که در بخش کف قابلیت کشسانی زیادی دارد که می توان پرش و جامپینگ را بر روی آن تجربه کرد. اما تحمل مقاومت در برابر فشار و ضربه را نیز دارد و دچار آسیب نمی شود. تنها با برخورد اشیاء تیز بدنه دچار پارگی می شود و باد داخل آن به بیرون نشت داده می شود و کارکرد محصول مختل می گردد. به این ترتیب با مراقبت از بدنه می توان از آن در طولانی مدت استفاده کرد و شرایط داشتن تفریحات مهیج را کسب کرد و توانست در طی سال های زیاد بهترین موقعیت را کسب کرد. قلعه بادی جامپینگ برند و اصل می باشد و از آن جایی که ساخت شرکت اینتکس است دارای بهترین مواد اولیه در ساخت می باشد و که می توان با خرید آن در طی سال های زیاد شرایط بازی برای کودکان را ایجاد نمود. این بدنه دارای رنگبندی شاد و زیبا بوده است که به محیط پس داده نمی شود و می تواند ظاهری ثابت و بدون تغییر داشته باشد. به همین خاطر است که پر فروش بوده است و توجه عده زیادی را به خود جلب می کند. چنانچه به دنبال خرید قلعه بادی جامپینگ کودک اصل اینتکس می باشید به فروشگاه سنتر اینتکس مراجعه نمایید.

 نوع خانگی
 طول 175 سانتی متر
 عرض 175 سانتی متر
 ارتفاع 135 سانتی متر
 تحمل وزن 54 کیلوگرم
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC رنگی
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپندارد
نوع پمپ-
 وزن 10 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 مناسب کودکان
 قابلیت جامپینگ (پرش)
 دارای بدنه مقاوم به عنوان محافظ
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...